snif&snuitje Geplaatst 8 november 2006 Share Geplaatst 8 november 2006 Kan iemand mij vertellen hoe ik een foto (spoiler) verwijder uit een log van iemand die mijn cache gevonden heeft. Ik heb wel gezien dat ik de hele log kan deleten, maar dat vind ik wat ver gaan. Vr.Gr. Snif & Snuitje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
knifemen Geplaatst 8 november 2006 Share Geplaatst 8 november 2006 Als ik het goed heb kan je alleen maar de hele log verwijderen (Corrigeer me als ik het fout heb) Wat je zou kunnen doen is diegenen een mail of persoonlijk bericht sturen met het verzoek of ie de (spoiler)foto zou willen verwijderen!! Knifemen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
TuuronTour Geplaatst 8 november 2006 Share Geplaatst 8 november 2006 Je kan ook voor het deleten eerst de tekst van de oorspronkelijke log naar diegene mailen met een uitleg waarom je de log gaat deleten en een uitnodiging de log opnieuw te plaatsen zonder foto. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snif&snuitje Geplaatst 8 november 2006 Auteur Share Geplaatst 8 november 2006 Als ik het goed heb kan je alleen maar de hele log verwijderen (Corrigeer me als ik het fout heb) Wat je zou kunnen doen is diegenen een mail of persoonlijk bericht sturen met het verzoek of ie de (spoiler)foto zou willen verwijderen!! Knifemen Zal ik doen en bedankt voor de info!!!!!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden