Spring naar bijdragen

Forum, wijzigd mijn email adres


postman

Aanbevolen berichten

Wie o wie kan mij helpen, om voor mij onverklaarbare redenen 'denkt' de forum computer dat iemand anders mijn email adres in gebruik heeft (dant kan -hoop ik- gelukkig niet, een emailadres is toch uniek?). En heeft de forumcomputer dit automatisch gewijzigd in een adres wat het mijne niet is. :lol1:

 

Aanpassen in mijn eigenste echte mailares wordt door de forumcomputer geweigerd. Dit adres is al in gebruik wordt gemeld (nog al wiedes, door mij...). :)

 

Op een help mail krijg ik (tot nu toe) geen reactie.

 

Hoe krijg ik het nu weer voor elkaar dat de forum computer mijn emailadres weer aan mij koppelt? :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Ik heb ook al maandelang een emailwaarschuwing in mijn instellingen staan. Nooit verder aandacht aan besteed omdat alles verder werkt. En dat wil ik zo houden.

 

Ja eh maare.... ik krijg dus ook geen mail meer van posts die ik volg of van pm's die er zijn. En dat vond ik nu juist zo handig :lol1:

 

Een hele 'troost' is dat ik blijkbaar niet de enige ben. Wie nog meer? En belangrijker wat kan er aan worden gedaan, of wat moet ik beter doen?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb ook al maandelang een emailwaarschuwing in mijn instellingen staan. Nooit verder aandacht aan besteed omdat alles verder werkt. En dat wil ik zo houden.

 

Ja eh maare.... ik krijg dus ook geen mail meer van posts die ik volg of van pm's die er zijn. En dat vond ik nu juist zo handig :lol1:

 

Een hele 'troost' is dat ik blijkbaar niet de enige ben. Wie nog meer? En belangrijker wat kan er aan worden gedaan, of wat moet ik beter doen?

 

Wat je zou kunnen doen is een nieuw emailadres aanmaken met bv. gmail en deze gebruiken voor GC. Hier kan ook pop worden gebruikt dus het eea kan gewoon met je standaard emailprogramma gebruikt worden.

Zeg het maar als je een uitnodiging voor een gmail account wil hebben.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb ook al maandelang een emailwaarschuwing in mijn instellingen staan. Nooit verder aandacht aan besteed omdat alles verder werkt. En dat wil ik zo houden.

 

Ja eh maare.... ik krijg dus ook geen mail meer van posts die ik volg of van pm's die er zijn. En dat vond ik nu juist zo handig ;)

 

Een hele 'troost' is dat ik blijkbaar niet de enige ben. Wie nog meer? En belangrijker wat kan er aan worden gedaan, of wat moet ik beter doen?

 

Wat je zou kunnen doen is een nieuw emailadres aanmaken met bv. gmail en deze gebruiken voor GC. Hier kan ook pop worden gebruikt dus het eea kan gewoon met je standaard emailprogramma gebruikt worden.

Zeg het maar als je een uitnodiging voor een gmail account wil hebben.

 

Dank je wel voor de tip. Dat kan natuurlijk. Het is toch raar als dat op deze wijze moet? Iemand moet toch gewoon in die database iets om kunenn zetten? op mijn mail aan de beheerder krijg ik geen bericht, die zal wel op cache vakantie zijn :D Overigens is hem/haar dat van harte gegund.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb ook al maandelang een emailwaarschuwing in mijn instellingen staan. Nooit verder aandacht aan besteed omdat alles verder werkt. En dat wil ik zo houden.

 

Ja eh maare.... ik krijg dus ook geen mail meer van posts die ik volg of van pm's die er zijn. En dat vond ik nu juist zo handig ;)

 

Een hele 'troost' is dat ik blijkbaar niet de enige ben. Wie nog meer? En belangrijker wat kan er aan worden gedaan, of wat moet ik beter doen?

 

Wat je zou kunnen doen is een nieuw emailadres aanmaken met bv. gmail en deze gebruiken voor GC. Hier kan ook pop worden gebruikt dus het eea kan gewoon met je standaard emailprogramma gebruikt worden.

Zeg het maar als je een uitnodiging voor een gmail account wil hebben.

 

Dank je wel voor de tip. Dat kan natuurlijk. Het is toch raar als dat op deze wijze moet? Iemand moet toch gewoon in die database iets om kunenn zetten? op mijn mail aan de beheerder krijg ik geen bericht, die zal wel op cache vakantie zijn :D Overigens is hem/haar dat van harte gegund.

 

Een ander voordeel is dan dat je ook een gmail account kan instellen voor je PQ, GC en Prive. Scheelt ook een hoop spam.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Een PB sturen met je probleem zou wel eens sneller kunnen werken dan op het forum plaatsen ;) Ik lees alles, maar niet direct.

 

Het is (o.a. voor mij) ook geen enkel probleem om in de database te duiken en wijzigingen in je account te maken.

 

Ik zou niet de geadviseerde emailadres van gmail gaan gebruiken. Ook niet van hotmail en eigenlijk van geen enkele gratis emailadressen. (Yahoo en noem maar op)

 

Die worden namelijk geweerd sinds we bezoek van hackers hebben gehad met dit soort gratis emailadressen.

Alleen nog emailadressen van ISP worden in de regel goedgekeurd.

 

Dit geldt dus sinds we gehacked zijn en het zou zo moeten zijn dat dit alleen voor nieuwe aanmeldingen zou gelden. Misschien dat het systeem ook de bestaande gratis adressen tegenhoud door dit soort foutmeldingen te geven.

 

Ik zal eens in je (Postman) account rondsnuffelen en kijken wat voor emailadres je hebt gebruikt tijdens het aanmelden van je account en zien wat er mee gebeurd is.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Postman:

 

Je schrijft:

Wie o wie kan mij helpen, om voor mij onverklaarbare redenen 'denkt' de forum computer dat iemand anders mijn email adres in gebruik heeft (dant kan -hoop ik- gelukkig niet, een emailadres is toch uniek?). En heeft de forumcomputer dit automatisch gewijzigd in een adres wat het mijne niet is.

 

 

Ik heb het voor je uitgezocht. Zo geweldig onverklaarbaar is het nu ook weer niet. De "forumcomputer" heeft heel goed gedacht ;) Je emailadres is namelijk al in gebruik bij een ander account van je.

 

Schijnbaar was het "vroeger" mogelijk om meerdere accounts aan te maken op een en dezelfde emailadres. Dit zal bij de vorige upgrade van het IPBsoftware wel gewijzigd zijn.

 

Je eerste account (henkpost) dateert van 10-03-2002 en heeft het originele emailadres. Je 2e account (Postman) dateert van 02-12-2002 en heeft dus hetzelfde emailadres, maar dan gewijzigd door de computer omdat het niet (meer) mogelijk is om je emailadres vaker te gebruiken over meerdere accounts.

Het lijkt erop dat iedereen met een of meerdere accounts, aangemaakt met hetzelfde emailadres, op de "nieuwere" accounts een toevoeging krijgt van 286- voor het emailadres. Dit is niet te wijzigen in het originele adres, omdat die al in gebruik is bij je "oudere" account.

 

Conclusie: Niet iemand anders maakt gebruik van jouw emailadres, een ander account van jou gebruikt je emailadres.

 

De enige optie die ik kan bedenken is je account henkpost te deleten en dan kan ik Postman editen en die het originele emailadres teruggeven.

 

Ik schrijf dit ff openbaar op het forum zodat "anderen" het eventueel mee kunnen krijgen. Je bent namelijk niet de eerste en waarschijnlijk niet de laatste, alhoewel ik niet direct de toevoeging 286- bij andere adressen tegenkom.

 

 

Aanvulling

Ik denk ook niet dat het een probleem voor je zal zijn om het account henkpost te (laten) deleten. Je bent daarmee voor het laatst online geweest op 02-12-2002 om 19:39:30 :D

bewerkt door Kruimeldief
Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Postman:

 

Je schrijft:

Wie o wie kan mij helpen, om voor mij onverklaarbare redenen 'denkt' de forum computer dat iemand anders mijn email adres in gebruik heeft (dant kan -hoop ik- gelukkig niet, een emailadres is toch uniek?). En heeft de forumcomputer dit automatisch gewijzigd in een adres wat het mijne niet is.

 

 

Ik heb het voor je uitgezocht. Zo geweldig onverklaarbaar is het nu ook weer niet. De "forumcomputer" heeft heel goed gedacht :D Je emailadres is namelijk al in gebruik bij een ander account van je.

 

Schijnbaar was het "vroeger" mogelijk om meerdere accounts aan te maken op een en dezelfde emailadres. Dit zal bij de vorige upgrade van het IPBsoftware wel gewijzigd zijn.

 

Je eerste account (henkpost) dateert van 10-03-2002 en heeft het originele emailadres. Je 2e account (Postman) dateert van 02-12-2002 en heeft dus hetzelfde emailadres, maar dan gewijzigd door de computer omdat het niet (meer) mogelijk is om je emailadres vaker te gebruiken over meerdere accounts.

Het lijkt erop dat iedereen met een of meerdere accounts, aangemaakt met hetzelfde emailadres, op de "nieuwere" accounts een toevoeging krijgt van 286- voor het emailadres. Dit is niet te wijzigen in het originele adres, omdat die al in gebruik is bij je "oudere" account.

 

Conclusie: Niet iemand anders maakt gebruik van jouw emailadres, een ander account van jou gebruikt je emailadres.

 

De enige optie die ik kan bedenken is je account henkpost te deleten en dan kan ik Postman editen en die het originele emailadres teruggeven.

 

Ik schrijf dit ff openbaar op het forum zodat "anderen" het eventueel mee kunnen krijgen. Je bent namelijk niet de eerste en waarschijnlijk niet de laatste, alhoewel ik niet direct de toevoeging 286- bij andere adressen tegenkom.

 

 

Aanvulling

Ik denk ook niet dat het een probleem voor je zal zijn om het account henkpost te (laten) deleten. Je bent daarmee voor het laatst online geweest op 02-12-2002 om 19:39:30 :o

Kruimeldief,

 

je bent weer geweldig! Ik ga henkpost eruit knikkeren. Waarom ik die heb aangemaakt; ;) dat weet ik ook niet meer... Ook ik wordt blijkbaar al een dagje ouder ;)

 

Bedankt voor de service!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...