masterchef Geplaatst 25 november 2006 Geplaatst 25 november 2006 Hej All, De aanvraag voor de eerste flevolandse GEO-Post Office ligt momenteel bij Kruimel of hawkeye. Ik hoop dat deze vandaag of morgen online komt. Greetz Masterchef
Twinlife Geplaatst 1 december 2006 Geplaatst 1 december 2006 (bewerkt) Hej All, De aanvraag voor de eerste flevolandse GEO-Post Office ligt momenteel bij Kruimel of hawkeye. Ik hoop dat deze vandaag of morgen online komt. Is dus nu on-line.....alleen jammer dat er een vraagteken boven staat...... Ik ben van mening dat een Geo-Post office een gewonen traditional moet zijn die gemakkelijk te bezoeken is, niet al te ver wandelen en geen gepuzzel voordat je een bezoek kan brengen. Nu heb je al snel ach laat maar mooi liggen tis een puzzel of een wandeling van ..KM Dus ook grote kans dat post voor diverse mensen heel lang in de cache blijft liggen. Maar ja wie ben ik....... Groningen is in de maak en het word dus een gewone traditional die bijna aan de weg ligt. Net als deze mooie korte wandeling die snel te bereiken is. Gr Twinlife 1 december 2006 bewerkt door Twinlife
SN@G Geplaatst 1 december 2006 Geplaatst 1 december 2006 Tja, als blijkt dat de box te ver lopen is, zal de post er wel erg lang in blijven liggen ben ik bang. *zo zie je maar weer, ik ben het ook wel eens met Twinlife eens.
zaanhoeve Geplaatst 1 december 2006 Geplaatst 1 december 2006 Dit team vind dit een leuk idee en zal we nu toch druk zijn met uitzetten van allerlei caches zullen we deze ook maken in zaandam. Net als is ik al gelezen had zal dit een traditionele worden die makelijk te vinden is. Hij zal waarschijnlijk alleen een mystery icoon krijgen omdat je even zult moeten rekenen met de coördinaten om de slot code te krijgen. Dit om rippen te voorkomen.
masterchef Geplaatst 1 december 2006 Geplaatst 1 december 2006 Ik ben van mening dat een Geo-Post office een gewonen traditional moet zijndie gemakkelijk te bezoeken is, niet al te ver wandelen en geen gepuzzel voordat je een bezoek kan brengen. Nu heb je al snel ach laat maar mooi liggen tis een puzzel of een wandeling van ..KM Dus ook grote kans dat post voor diverse mensen heel lang in de cache blijft liggen. Tja als je niet van een puzzel houd zul je deze mischien niet gaan doen. Maar met een beetje logisch denken kom je binnen een paar minuten op het antwoord. Door de puzzel is het een mystery, maar daarna gewoon een traditional, heb je de puzzel opgelost is het mischien niet meer dan 100 meter lopen, loggen en weg wezen. Greetz Masterchef
Team Professor X Geplaatst 22 september 2007 Geplaatst 22 september 2007 Wie helpt onze kaart op weg uit deze geopost office?
go-go Geplaatst 23 september 2007 Geplaatst 23 september 2007 Wie helpt onze kaart op weg uit deze geopost office? Wij dus! Vanmiddag de post opgehaald.
Team Professor X Geplaatst 23 september 2007 Geplaatst 23 september 2007 Wie helpt onze kaart op weg uit deze geopost office? Wij dus! Vanmiddag de post opgehaald. Bedankt, en dan ook gelijk naar de Veluwe. Mooi hoor
Aanbevolen berichten