Spring naar bijdragen

Nieuwe caches offline


Ruud4d

Aanbevolen berichten

ReizenReizen

Hoe je het went of keert Kruimel, dat vinkje staat verkeerd om :(

Het vinkje staat voor mijn gevoel ook verkeerd om. het geburt namelijk vaker dat de cachelisting aangeboden wordt terwijl er zo goed als nog niets in de listing staat geschreven.

 

Ben ik het mee eens.

En als je weet dat ik het niet snel eens ben met iets wat het aantal nieuwe caches gaat verminderen kan dat opvallend zijn. Meer is beter, want dan maak ik in de geografische loterij een grotere kans dat er wat in de buurt bij komt. Want je kunt wel klagen dat 100 caches in Nederland per maand veel zijn, maar als meer dan 10 van deze caches binnen een redelijke afstand liggen EN geen lastige mysteries zijn dan heb ik een uitzonderlijk goede maand.

 

Maar de mensen die niet de moeite kunnen nemen om even goed te lezen en zo'n vinkje aan te zetten verdienen het niet om een cache te plaatsen.

Wel moet dat goed worden gemeld, in ieder geval recht onder die optie van dat vinkje en niet verborgen in een of ander lijstje dat ergens op geocaching.com staat en de meeste cachers na de eerste keer niet zullen lezen (dan spreek ik uit ervaring, en ik ben nog niet de luiste qua lezen).

Mocht die verandering er komen dan is geocaching.nl ook een goede plaats om dat te melden, want je kunt zeggen wat je wilt maar veel Nederlandse cachers komen 'hier' naar toe.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1 month later...

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...