Kruimeldief Geplaatst 23 oktober 2006 Share Geplaatst 23 oktober 2006 Hoe je het went of keert Kruimel, dat vinkje staat verkeerd om Het vinkje staat voor mijn gevoel ook verkeerd om. het geburt namelijk vaker dat de cachelisting aangeboden wordt terwijl er zo goed als nog niets in de listing staat geschreven. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Goedweerloper Geplaatst 23 oktober 2006 Share Geplaatst 23 oktober 2006 Hoe je het went of keert Kruimel, dat vinkje staat verkeerd om Het vinkje staat voor mijn gevoel ook verkeerd om. het geburt namelijk vaker dat de cachelisting aangeboden wordt terwijl er zo goed als nog niets in de listing staat geschreven. Ben ik het mee eens. En als je weet dat ik het niet snel eens ben met iets wat het aantal nieuwe caches gaat verminderen kan dat opvallend zijn. Meer is beter, want dan maak ik in de geografische loterij een grotere kans dat er wat in de buurt bij komt. Want je kunt wel klagen dat 100 caches in Nederland per maand veel zijn, maar als meer dan 10 van deze caches binnen een redelijke afstand liggen EN geen lastige mysteries zijn dan heb ik een uitzonderlijk goede maand. Maar de mensen die niet de moeite kunnen nemen om even goed te lezen en zo'n vinkje aan te zetten verdienen het niet om een cache te plaatsen. Wel moet dat goed worden gemeld, in ieder geval recht onder die optie van dat vinkje en niet verborgen in een of ander lijstje dat ergens op geocaching.com staat en de meeste cachers na de eerste keer niet zullen lezen (dan spreek ik uit ervaring, en ik ben nog niet de luiste qua lezen). Mocht die verandering er komen dan is geocaching.nl ook een goede plaats om dat te melden, want je kunt zeggen wat je wilt maar veel Nederlandse cachers komen 'hier' naar toe. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
hesselannema Geplaatst 23 oktober 2006 Share Geplaatst 23 oktober 2006 http://forum.geocaching.nl/index.php?showt...mp;#entry109778 Kruimel Verwoord hier heel goed ... Of te wel duidelijke plaatjes Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Beltjes Geplaatst 28 november 2006 Share Geplaatst 28 november 2006 Je gaat toch ook niet eerst eten en dan pas koken...........alles gewoon in de juiste volgorde doen en dan komt alles goed. Groeten De Beltjes Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden