Gast satellite_tracker Geplaatst 21 oktober 2006 Share Geplaatst 21 oktober 2006 (bewerkt) Als ik een cach op deze site opzoek klopt de afstand tot de cash niet Deze cash ligt ±8km van m'n huis tewijl de site dit aangeeft "844.5km from your home coordinates" Waar kan ik dit instellen bij Edit My Profile kan hierover niets vinden wie helpt gr. Dominique 21 oktober 2006 bewerkt door satellite_tracker Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
silkwood Geplaatst 21 oktober 2006 Share Geplaatst 21 oktober 2006 Ga naar www.geocaching.com. Kies 'My account' Klik in het blokje 'Search options' op de onderste link: 'update home cordinates' . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reintje de Vos † Geplaatst 21 oktober 2006 Share Geplaatst 21 oktober 2006 Als ik een cach op deze site opzoek klopt de afstand tot de cash nietDeze cash ligt ±8km van m'n huis tewijl de site dit aangeeft "844.5km from your home coordinates" Waar kan ik dit instellen bij Edit My Profile kan hierover niets vinden Zal wel een gevalletje East/West zijn schat ik zo in. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast satellite_tracker Geplaatst 22 oktober 2006 Share Geplaatst 22 oktober 2006 bedankt het was inderdaad een gevalletje oost west Ik wist alleen niet meer waar ik dit moet wijzigen gr. dominique Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kruimeldief Geplaatst 22 oktober 2006 Share Geplaatst 22 oktober 2006 bedankt het was inderdaad een gevalletje oost west Ik wist alleen niet meer waar ik dit moet wijzigen gr. dominique Eigen cache? (wat ik me niet kan voorstellen) Dan moet je bij mij zijn. Eigen homecoördinaat? Dat mag je zelf doen en wel op http://www.geocaching.com/my/home.aspx Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden