Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst

Na een aantal topics gevolgt te hebben over nieuwe regels, het verdwijnen van verschillende caches en boetes van verschillende boswachters. Heb ik daar 's nachts eens over nagedacht. Is het niet mogelijk om een soort van generaal pardon te krijgen om cachen te mogen plaatsen en vinden?

Als je een aantal vriendelijke brieven schrijft naar een aantal grote natuurbechermingorganisaties kan je dan niet sympatie krijgen.

Als ik trouwens geocaching.com bekijk of keek dan stont er een plaatje met de tekst van "..... trash out.".

Daarmee wil ik zeggen dat dit positief kan uitpakken voor ons geocachers.

Ik zou graag daar eens jullie mening over willen horen.

Djvdb

Geplaatst

Het eerste gesprek met Staatsbosbeheer gaat binnenkort plaatsvinden, zo begreep ik van Zenz (hier te lezen).

Geplaatst

Ik ben er zeker mee eens dat het "Cache in, Trash out" project o.a. dit komende gesprek positief kan beinvloeden. Het laat in elk geval duidelijk zien dat een zeer groot aantal geocachers natuurbehoud hoog in het vandel heeft staan.

Voor diegene die dit project nog niet kennen:

Cache In, Trash Out

Next time you go out to hide or seek out a cache, bring a trash bag along with you! Help clean up our world's forests one cache hunt at a time. If you have a camera, email us a photo of your cleanup and we'll create an online album to share our efforts. Teenagers may also be able to apply trail cleanup as part of their community service time.

citologo_sm.gif

Bytheway

Geplaatst

Ik heb toestemming gevraagd aan de boswachter van het PWN gebied ter hoogte van Alkmaar, om een cache te plaatsen.

Hij zou met zijn collega's overleggen, maar na 2 weken heb ik nog niets vernomen. :D

Geplaatst
Hij zou met zijn collega's overleggen, maar na 2 weken heb ik nog niets vernomen.

Om dit soort "problemen" te voorkomen stel ik voor om bij StaatsBosBeheer en bij Natuurmonumenten een "vrijbrief" te krijgen voor het hele land. Dit alleen maar om de sport zo leuk mogelijk te houden voor de mensen die het al doen of gaan doen.

Djvdb

Geplaatst

Ik zou verwachten dat ze daar een beetje huiverig voor zijn, omdat het wellicht aanvoelt als 'de controle erover verliezen'.

Natuurlijk ben ik ook groot voorstander van een goed geregelde overeenkomst zodat beide partijen er wat mee opschieten. Maar carte blanche lijkt me erg ver gaan.

Geplaatst

Ik heb vorig weekend een zeer positief gesprek gehad met Staats Bos Beheer over het SBB gebied rond Haarlem. Helaas heb ik geen secretaresse anders had ik direct een verslag laten schrijven, nu zal ik het zelf moeten doen en daar ben ik slecht in. Maar ik zal mijn best gaan doen. willen jullie dat hier hebben of hier?

Jaap.

• Onlangs hier   0 leden

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Nieuwe aanmaken...