Spring naar bijdragen

Hoe en waar zoek ik caches op moeilijkheidsgraad?


defri

Aanbevolen berichten

Wij zijn nu enige maanden bezig met geocachen.

Ondanks dat we er veel plezier aan beleven zouden we een grotere uitdaging willen in de moeilijkheidsgraad.

 

Voor zover ik kan vinden op het forum en de site is er geen mogelijkheid om caches te zoeken op niveau van moelijkheidsgraad? Zodat je alle caches ziet met bijvoorbeeld een 5 notering?

 

Is het dan echt de bedoeling om ze allemaal 1 voor 1 aan te klikken ?

 

Ben benieuwd naar jullie reacties.

 

Greetz,

Defri

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Wij zijn nu enige maanden bezig met geocachen.

Ondanks dat we er veel plezier aan beleven zouden we een grotere uitdaging willen in de moeilijkheidsgraad.

 

Voor zover ik kan vinden op het forum en de site is er geen mogelijkheid om caches te zoeken op niveau van moelijkheidsgraad? Zodat je alle caches ziet met bijvoorbeeld een 5 notering?

 

Is het dan echt de bedoeling om ze allemaal 1 voor 1 aan te klikken ?

 

Ben benieuwd naar jullie reacties.

 

Greetz,

Defri

Met het programma GSAK in combinatie met pocket queries (membership vereist) kunnen queries gemaakt worden van heel nederland. Als deze worden ingelezen in gsak kan er op vele manieren gesorteerd worden, o.a. op moeilijkheidsgraad.

 

Groeten kapitein Haak.

 

P.s. Over de queries is er vast een draadje op het forum en over het gebruik van GSAK verwijs ik gaarne naar de beginnershandleiding. (zie link in mijn handtekening)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wij zijn nu enige maanden bezig met geocachen.

Ondanks dat we er veel plezier aan beleven zouden we een grotere uitdaging willen in de moeilijkheidsgraad.

 

Voor zover ik kan vinden op het forum en de site is er geen mogelijkheid om caches te zoeken op niveau van moelijkheidsgraad? Zodat je alle caches ziet met bijvoorbeeld een 5 notering?

 

Is het dan echt de bedoeling om ze allemaal 1 voor 1 aan te klikken ?

 

Ben benieuwd naar jullie reacties.

 

Greetz,

Defri

 

Ga naar de cache kaarten en kijk bij 'difficult'. Dan krijg je alle caches met een hoop sterren.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wanneer je bijvoorbeeld de lijst met alle caches in jouw omgeving bekijkt dan zie je daarbij een kolom met getallen tussen haakjes (1/2 bijvoorbeeld) Dit geeft de moeilijkheid van 1 ster aan en een terrein van 2 sterren.

Bovenaan deze kolom staat (D/T). Je hoeft ze dus niet allemaal aan te klikken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Allemaal bedankt voor jullie reacties!! ben met ze allemaal bezig gegaan ... super!

 

Ik moest "mijn kaart" nog activeren, dus dat heb ik aangevraagd. Verder had ik gsak ooit al eens gedownload, maar beetje in verzand geraakt. Nieuwe kans dus nu. Neem morgen dan ook meteen een abbo op geocaching.

 

Mensen, nogmaals bedankt en wellicht tot ziens op een event!!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...