De Armadillo's Geplaatst 23 september 2006 Geplaatst 23 september 2006 Wat is precies het doel van de copy van een travel bug? Ik begrijp dat het origineel op reis moet en dat je de copy houdt. Maar waarvoor? Kun je hem bijv. gebruiken als vervanger als het origineel verdwenen is?
Gast Team_Maju Geplaatst 23 september 2006 Geplaatst 23 september 2006 je kan de kopie inderdaad op reis sturen mocht je originele TB onverhoopt verloren gaan.
RikTheMachine Geplaatst 30 september 2006 Geplaatst 30 september 2006 Heeft een Geocoin eigenlijk ook een copy? En is dat standaard altijd zo? Weet iemand dat? Ik heb (nog) niet zo veel ervaring met coins...
groene-woudlopers Geplaatst 30 september 2006 Geplaatst 30 september 2006 Heeft een Geocoin eigenlijk ook een copy? En is dat standaard altijd zo? Weet iemand dat? Ik heb (nog) niet zo veel ervaring met coins... Misschien is het dan verstandig om dit even door te lezen. Daar vindt je veel antwoorden op cache vragen!
De Roode Loper Geplaatst 30 september 2006 Geplaatst 30 september 2006 (bewerkt) Heeft een Geocoin eigenlijk ook een copy? En is dat standaard altijd zo? Weet iemand dat? Ik heb (nog) niet zo veel ervaring met coins... Je kunt van beide zijden aan foto maken, knippen, plakken en sealen. Je kunt dan de originele munt lekker houden en de kopie op reis sturen. Ik zelf bestel meestal 2 munten, 1 voor mezelf en 1 op reis. 30 september 2006 bewerkt door De Roode Loper
RikTheMachine Geplaatst 30 september 2006 Geplaatst 30 september 2006 Nee dus begrijp ik... Dan zou ik ook wel twee coins willen hebben mocht ik ze op reis willen sturen. Het lijkt me niet echt leuk om een gekopieerd plaatje van een coin te vinden...
gerrit en lenie Geplaatst 30 september 2006 Geplaatst 30 september 2006 Op de vraag of het nu wel of niet leuk is om een copie van een coin te vinden,zou ik het volgende willen zeggen. De eigenaar blijft op deze manier wel de eigenaar van zijn coin! Groetjes, Lenie.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden