Spring naar bijdragen

Kan geocahe pagina niet opvragen


Erben

Aanbevolen berichten

"vroeger" zocht ik altijd caches via de kaart van NL en dan doorklikken.

Nu verschijnt wel de vergroting van de kaart, maar als ik op een groen of blauw puntje klik, verschijnt de pagina met

 

Niet geactiveerd

Helaas ben je op dit moment de "aanvullende functionaliteit" nog niet geactiveerd waardoor je de zojuist gevraagde pagina nog niet kunt gebruiken.

 

en zo.

 

Is dat normaal tegenwoordig?

:rolleyes:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

"vroeger" zocht ik altijd caches via de kaart van NL en dan doorklikken.

Nu verschijnt wel de vergroting van de kaart, maar als ik op een groen of blauw puntje klik, verschijnt de pagina met

 

Niet geactiveerd

Helaas ben je op dit moment de "aanvullende functionaliteit" nog niet geactiveerd waardoor je de zojuist gevraagde pagina nog niet kunt gebruiken.

 

en zo.

 

Is dat normaal tegenwoordig?

:rolleyes:

 

Bij mij werkt alles gewoon, ik heb wel de aanvullende functionaliteit aanstaan. Heb je de aanvullende functionaliteit aan staan? Anders gewoon een maail naar reintje, weet je het zo.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dit staat er onder

 

DHZ: Aanvragen activatiecode

 

Sommige pagina's op deze site zijn beschermd met een activatiecode. Op deze pagina kun je een verzoek doen voor het kostenloos toesturen van een activatiecode.

Daarvoor moet je onderstaand formulier invullen.

Een van de mogelijkheden is het aanpassen van de eigenschappen van je caches.

 

Om er zeker van te zijn jij de eigenaar van de caches bent moet je in het formulier de nickname opgeven die je op www.geocaching.com gebruikt. Je activatiecode wordt ook opgestuurd aan het email adres dat je op www.geocaching.com hebt opgegeven. Door deze procedure wordt voorkomen dat iemand onrechtmatig toegang krijgt tot de eigenschappen van jou caches.

 

Door het aanvragen van de activatie code ga je accoord met de verplichting tot het toekennen van de DHZ eigenschappen aan je caches.

 

"Je caches" dus.

 

Zo te zien is dit DHZ (whatever that may be) bedoeld voor mensen die eigen caches hebben uitgezet???

 

Ik heb geen cahes gemaakt, ik wil gewoon cahes doen!

 

Ik heb nooit gehoord dat we daar ineens iets voor moeten aanvragen.

 

Maar als dat inderdaad moet, best hoor, maar duidelijk is anders.

 

Ik zal wel 'n pb naar Reintje sturen maar....voordat je dat doet word je altijd gevraag eerst vragen op het forum te zetten. Vandaar alhier gepost. :thumbup:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Erben,

 

Een Activatie code is voor iedere caches. Dus ook als je geen caches hebt geplaatst.

Aan de zinsnede

Door het aanvragen van de activatie code ga je accoord met de verplichting tot het toekennen van de DHZ eigenschappen aan je caches.
Voldoe je automatisch, omdat je geen caches hebt.

 

Er is inderdaad een probleem. Ik ben daar mee bezig, maar ik zit met enige ontsteltenis naar mijn debug informatie te kijken: Ik snap er niets van.

 

Het probleem is eenvoudig te bypassen. Ga daarvoor naar http://www.geocaching.nl/diy/BrowserPrefs.php en zet het vinkje achter "Weergave cachebeschrijving op geocaching.nl (experimenteel)" uit en klik op "Sla voorkeuren op". Dan is het probleem over.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...