jojonl Geplaatst 3 september 2006 Geplaatst 3 september 2006 kan ik op de een of andere manier de kaarten met extentie .img (bedoeld voor op een gps lijkt me) ook beschikbaar maken in ozi???
0 LTeunis Geplaatst 3 september 2006 Geplaatst 3 september 2006 kan ik op de een of andere manier de kaarten met extentie .img (bedoeld voor op een gps lijkt me) ook beschikbaar maken in ozi??? Simpel antwoord: Nee Bewerkelijk antwoord: Ja, door schermafdrukken te maken naar JPG met een screengrabber en daarna ieder JPG bestand in Ozi calibreren. Nogal heel erg bewerkelijk. Ik heb begrepen dat de topo kaarten (Topografische Dienst) tegenwoordig legaal te krijgen zijn. Die kosten wegen niet op tegen het werk. Maar waarom topo omzetten naar Ozi? Of gaat het niet om topo?
0 jojonl Geplaatst 3 september 2006 Auteur Geplaatst 3 september 2006 (bewerkt) nee geen topo maar met welk proggie bekijken dan? 3 september 2006 bewerkt door jojonl
0 Heirbaut Hunters Geplaatst 3 september 2006 Geplaatst 3 september 2006 .img is doorgaans TOPO of MapSource. Om die om te zetten is bij mijn weten geen mogelijkheid, hoewel de Bruine Beren daar wellicht meer over weten. Kijk eens op hun site.
Vraag
jojonl
kan ik op de een of andere manier de kaarten met extentie .img (bedoeld voor op een gps lijkt me) ook beschikbaar maken in ozi???
3 antwoorden op deze vraag
Aanbevolen berichten