Spring naar bijdragen
  • 0

TOPO België

Vraag

Geplaatst

Bij de installatie van mijn nieuwe CD met de topo's van België op de PC lukt het mij niet om een bevestiging of welkoms e-mail van garmin.be te krijgen. TOPO.NL werkt overigens verder prima.

Heeft iemand dit probleem al opgelost? ... PA7FL.

7 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

• 0
Geplaatst (bewerkt)

Altijd zijn er moeilijkheden met offiële versies.

De gekraakte versies laten zich meestal moeiteloos installeren.

bewerkt door JandeBeHanger
  • 0
Geplaatst

probleem opgelost, lijntje kan beëindigd.

Het serienummer van de GPS bevindt zich in het batterij-pack !!!

TNX PA7FL.

• 0
Geplaatst
probleem opgelost, lijntje kan beëindigd.

Het serienummer van de GPS bevindt zich in het batterij-pack !!!

TNX PA7FL.

en op de sticker met de streepjescode op de doos.

• 0
Geplaatst

Ik maak tot nu toe een ilegale versie van mijn orgineele topo.

Installeerd ook sneller (als ik de topo nogmaals moet installeren) en heb verder geen porblemen meer.

Misschien voor iedereen een tip.

• 0
Geplaatst
Hoe doe je dit dan ?
Daar mag op dit forum geen antwoord opgeven worden vanwege de huisregels.

Software:

Op het forum praten we alleen over inhoudelijke en legale aspecten van software. Dus:

- Geen illegale software aanbieden.

- Geen verwijzingen naar illegale software.

- Niet uitleggen hoe je aan illegale software kunt komen.

- Geen FTP-servers e.d. vermelden.

- Geen kabouterkaarten*

- Geen P2P programma uitleg.

* Kabouterkaarten zijn illegaal verkregen topografische kaarten gebaseerd op kaarten van de topografische dienst te Emmen of andere kaartleveranciers. Het copyright ligt volledig bij deze leveranciers.

Het is op dit forum niet toegestaan om op welke wijze dan ook te verwijzen of te vragen naar informatie omtrent illegale software, danwel een discussie te starten die inhoudelijk met illegale software te maken heeft. Ook wanneer illegale software met andere naam wordt benoemd (bijvoorbeeld kabouterkaarten) geldt deze regel. Deze regels met betrekking tot illegale software worden nauwlettend nagevolgd door de moderators en admins van Geocaching.nl. Draadjes waarin illegale software ter sprake komt worden direkt gesloten.

Banning en maatregelen:

Indien de forumregels met regelmaat door een bezoeker worden overtreden, kan een tijdelijke maatregel worden opgelegd. Dit kan varieren van enkele dagen worden geconfronteerd met een schrijfmaatregel (lezen van berichten is mogelijk; plaatsen ook waarbij de geplaatste berichten eerst 'gekeurd' worden) tot een permanente ban op naam en IP-adres.

Aanbieden van illegale software heeft altijd een permanente ban tot gevolg tenzij een zekere onwetendheid blijkt. Veelal zal eerst een waarschuwing worden gegeven.
  • Onlangs hier   0 leden

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Nieuwe aanmaken...