Ruud4d Geplaatst 23 augustus 2006 Geplaatst 23 augustus 2006 Hallo medecachers, Ik ben van plan om de Cor Litjens serie te archiveren. Zondag a.s. zal er voor het laatst onderhoud gepleegd worden en als er dan weer een micro verdwijnt, zal ik die niet meer (laten) vervangen. Deel 1 t/m 6 bied ik daarom ter adoptie aan. Deel 7 verdwijnt sowieso. En deel 8 wordt een korte multi (offset). Dus als er cachers zijn die deze veel gevonden serie willen overnemen, kan dat! Ik wil hier dan ook meteen D.R.E. bedanken voor zijn hulp bij deze serie. Ook Twinlife wordt bedankt voor het eenmalige onderhoud dat hij pleegde. En niet te vergeten alle cachers die de micro's gevonden hebben en het zo tot een succes hebben gemaakt. Bedankt voor jullie positieve logs!
Heirbaut Hunters Geplaatst 23 augustus 2006 Geplaatst 23 augustus 2006 Hoevaak raak je ze kwijt? Wellicht heb ik interesse, maar ik heb geen zin om elke week richting Zutphen te kachelen.
Ruud4d Geplaatst 23 augustus 2006 Auteur Geplaatst 23 augustus 2006 Hoevaak raak je ze kwijt? Wellicht heb ik interesse, maar ik heb geen zin om elke week richting Zutphen te kachelen. Ik ben in de 8 maanden dat ze liggen zo'n 6 rolletjes kwijt geraakt. Een paar lokaties twee keer en andere weer helemaal niet. En dat terwijl ze behoorlijk gevoelig liggen eigenlijk. Misschien is een kleine aanpassing aan de ligplaats voldoende om dat te voorkomen. Wel zou ik sowieso de fotorolletjes vervangen voor belleblaas potjes. Die zijn zeker waterdicht
Ruud4d Geplaatst 23 augustus 2006 Auteur Geplaatst 23 augustus 2006 Ik heb nu twee reacties gehad. Heirbaut Hunter en jbarretje hebben beiden interesse. Als HH (als eerste) er toch van afziet, geef ik ze door aan jbarretje. Dus ze zijn niet meer beschikbaar voor adoptie.
Ruud4d Geplaatst 23 augustus 2006 Auteur Geplaatst 23 augustus 2006 Update. Jbarretje zal de caches adopteren vanaf begin september. Wordt mijn lijst met caches ook weer een stukkie kleiner. Kan ik hier bij Roermond eens denken aan een serie. Wegkruizen bijvoorbeeld. Dan kan ik wel 100 micro's op 1 hectare kwijt
Gast Team_Maju Geplaatst 23 augustus 2006 Geplaatst 23 augustus 2006 (bewerkt) Update. Jbarretje zal de caches adopteren vanaf begin september. Wordt mijn lijst met caches ook weer een stukkie kleiner. Kan ik hier bij Roermond eens denken aan een serie. Wegkruizen bijvoorbeeld. Dan kan ik wel 100 micro's op 1 hectare kwijt Hou jij je nou maar gewoon bezig met de multies.. leg ik al die microotjes wel, anders vervreemd Kruimel nog van me. 23 augustus 2006 bewerkt door Team_Maju
jojonl Geplaatst 23 augustus 2006 Geplaatst 23 augustus 2006 nog meer micros dan Aan het kruis genageld??? (GCX8GN etc) wordt dat dan volgnummer 10-20??? ik zou iets originelers proberen ;-)
Gast Team_Maju Geplaatst 23 augustus 2006 Geplaatst 23 augustus 2006 zijn we met een wedstrijd bezig dan?
Kruimeldief Geplaatst 23 augustus 2006 Geplaatst 23 augustus 2006 Hou jij je nou maar gewoon bezig met de multies.. leg ik al die microotjes wel, anders vervreemd Kruimel nog van me. ik en de bisschop van roermond
Aanbevolen berichten