cvanderm34 Geplaatst 13 augustus 2006 Share Geplaatst 13 augustus 2006 (bewerkt) Hellup!! Vrijdag mijn eerste cache gevonden en dacht deze eens te gaan loggen... helaas..aanvullende functionaliteit, dus 'DHZ: aanvragen activatiecode' nodig. Appeltje eitje dacht ik, maar helaas. Na het invullen van mijn geocaching.com nickname (die ik dacht ik wel onthouden had ;-) ) verschijnt de boodschap dat die naam in de BENELUX nog nooit gebruikt is voor het loggen van een cache of dat het niet mijn nickname opgecoaching.com is... hellup, wil ik teveel? doe ik iets niet goed?? 13 augustus 2006 bewerkt door cvanderm34 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
madmull Geplaatst 13 augustus 2006 Share Geplaatst 13 augustus 2006 Hellup!! Vrijdag mijn eerste cache gevonden en dacht deze eens te gaan loggen... helaas..aanvullende functionaliteit, dus 'DHZ: aanvragen activatiecode' nodig. Appeltje eitje dacht ik, maar helaas. Na het invullen van mijn geocaching.com nickname (die ik dacht ik wel onthouden had ;-) ) verschijnt de boodschap dat die naam in de BENELUX nog nooit gebruikt is voor het loggen van een cache of dat het niet mijn nickname opgecoaching.com is... hellup, wil ik teveel? doe ik iets niet goed?? waarschijnlijk komt dit doordat de server van reintje de vos down is. er zijn meerdere prolemen op dit moment Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Xaa Geplaatst 13 augustus 2006 Share Geplaatst 13 augustus 2006 . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cvanderm34 Geplaatst 13 augustus 2006 Auteur Share Geplaatst 13 augustus 2006 Hellup!! Vrijdag mijn eerste cache gevonden en dacht deze eens te gaan loggen... helaas..aanvullende functionaliteit, dus 'DHZ: aanvragen activatiecode' nodig. Appeltje eitje dacht ik, maar helaas. Na het invullen van mijn geocaching.com nickname (die ik dacht ik wel onthouden had ;-) ) verschijnt de boodschap dat die naam in de BENELUX nog nooit gebruikt is voor het loggen van een cache of dat het niet mijn nickname opgecoaching.com is... hellup, wil ik teveel? doe ik iets niet goed?? waarschijnlijk komt dit doordat de server van reintje de vos down is. er zijn meerdere prolemen op dit moment Zou kunnen ja.... geocahcing.com/v geeft inderdaad 'niet thuis' Bedankt, ik zal het later nog eens proberen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
The Butterflies Geplaatst 13 augustus 2006 Share Geplaatst 13 augustus 2006 wij ook net gisteren aangevraagd, las dat je ook moet staan geregistreerd op geocaching.com, heb je dat al gedaan? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Xaa Geplaatst 13 augustus 2006 Share Geplaatst 13 augustus 2006 . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reintje de Vos † Geplaatst 14 augustus 2006 Share Geplaatst 14 augustus 2006 geocaching.nl en de server van reintje staat redelijk los an elkaar lijkt me. Helemaal goed. Oh ja, en om als "Nederlandse cacher" aangemerkt te worden voor de statistieken en zo, moet je meen ik 5 caches in Nederland gedaan hebben. Zo te zien heb je er pas 1 (2 dus incl die cache die je wlde loggen?). Nog 3 of 4 doen, en het komt goed Nee, das niet goed. Op http://www.geocaching.nl/stats/ staat hoe het zit met het inlezen van logs in het buitenland. Het probleem wat hier speelde is dat je geen activatiecode kunt aanvragen op een nick bij gc.com als je nog nooit gelogd hebt. Je bestaat pas op gc.nl als cacher als je ooit een cache op gc.com hebt gelogd. Eerst een cache vinden en dan pas een activatiecode aanvragen is de remedie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden