ronenbianca Geplaatst 18 juli 2006 Geplaatst 18 juli 2006 Hallo, Ik zou graag mijn forum nickname veranderen in de naam die ik gebruik op gc.com. Is dit mogelijk, zo ja hoe? Of met wie zou ik daar contact over kunnen opnemen? Groet, Ron
De Roode Loper Geplaatst 18 juli 2006 Geplaatst 18 juli 2006 Hallo,Ik zou graag mijn forum nickname veranderen in de naam die ik gebruik op gc.com. Is dit mogelijk, zo ja hoe? Of met wie zou ik daar contact over kunnen opnemen? Groet, Ron Misschien gewoon opnieuw aanmelden.
Peetee Geplaatst 18 juli 2006 Geplaatst 18 juli 2006 Opnieuw een account aanmaken is inderdaad een optie, omdat je nog niet veel berichten op je naam hebt staan. Maar zou je de naam echt willen aanpassen, dan is een PM naar één van de moderators veelal voldoende.
Kruimeldief Geplaatst 18 juli 2006 Geplaatst 18 juli 2006 De enige juist manier om een andere naam hier op het forum te krijgen is een moderator vragen. De andere optie, een nieuw account aanmaken, is een optie die we niet kunnen waarderen Dan zitten we weer met een loze nietszeggende account.
De Roode Loper Geplaatst 18 juli 2006 Geplaatst 18 juli 2006 een nieuw account aanmaken, is een optie die we niet kunnen waarderen Dan zitten we weer met een loze nietszeggende account. OOPS
Kruimeldief Geplaatst 18 juli 2006 Geplaatst 18 juli 2006 een nieuw account aanmaken, is een optie die we niet kunnen waarderen Dan zitten we weer met een loze nietszeggende account. OOPS Hehehe, ja, nog ff en je gaat met de billetjes bloot Henk.
ronenbianca Geplaatst 18 juli 2006 Auteur Geplaatst 18 juli 2006 (bewerkt) Het opnieuw aanmaken van een account had ik inderdaad al overwogen, maar ik heb zelf een hekel aan dat soort omwegen. Ik zal nog eens contact opnemen met een moderator. Ik had deze vraag al eens aan Geoman gesteld, maar hier heb ik geen antwoord op gekregen. Dank voor jullie snelle reacties. Dus Kruimeldief: zal ik dan maar bij jou aankloppen?? 18 juli 2006 bewerkt door xaria
JandeBeHanger Geplaatst 18 juli 2006 Geplaatst 18 juli 2006 Hallo,Ik zou graag mijn forum nickname veranderen in de naam die ik gebruik op gc.com. Is dit mogelijk, zo ja hoe? Of met wie zou ik daar contact over kunnen opnemen? Krummelmans vragen?
daytona23 Geplaatst 18 juli 2006 Geplaatst 18 juli 2006 Ik zou ook graag mijn forum nickname veranderen. Bij wie moet ik zijn?
Peetee Geplaatst 18 juli 2006 Geplaatst 18 juli 2006 Ik zou ook graag mijn forum nickname veranderen. Bij wie moet ik zijn? Een berichtje naar Kruimeldief, en alles komt voor elkaar ...
Kruimeldief Geplaatst 18 juli 2006 Geplaatst 18 juli 2006 Ja hoor, geen probleem, stuur maar een PM en het gebeurd vandaag of morgen
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden