Spring naar bijdragen

invitatie naar Berlijn: campen en cachen


lichtje

Aanbevolen berichten

Hoi geocachers,

 

wij willen jullie graag uitnodigen deeltenemen aan ons event "Campen Cachen Chillen" vanaf vrijdag, 1 t/m zondag, 3 september in Berlijn. Wij geven toe, dat dit ietsje verder weg is, maar wij zullen heel blij zijn als er somige mensen vanuit verdere landen ;-) ook willen komen.

Berlijn biedt je meer dan 600 caches die je vanuit de kampeerterrein (10 minuten vanaf de centraal station) goed met het openbaar vervoer, te voet, fiets of auto kan bereiken. S'avonds (vrijdag, zaterdag) zetten wij dan de grills aan. Als je wilt kun je ook nog verdere dagen op het camping blijven en zo goedkoper (9€/nacht) meerdere dagen in Berlijn doorbrengen.

Helaas zijn alleen maar tenten toegestaan, geen campers en ook geen honden.

 

Indien je ook meer of minder goed duits kunt verstaan, kan je ook wel aan de erbij horend cacherallye meedoen.

 

Listings:

Campen Cachen Chillen

Cacherallye 2006

 

Hopelijk kunnen wij de een of ander van jullie begin september in Berlijn verwelkomen.

 

Wij verheugen ons all op jullie!

lichtje

 

 

Wie hulp nodig heeft om de Cachelistings te verstaan kan het hier proberen:

www.uitmuntend.de

 

edit: fouten eruit gehalt (zie onder)

bewerkt door lichtje
Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Hoi, normaal reageer ik niet echt op taalfouten (ik maar ze zelf ook wel geregeld), maargoed als ze me echt storen dan wel. Het is al een tijdje zo dat de dag vrijdag met een V geschreven wordt ipv met een F. Daarnaast is bereiken met een EI ipv een ij.

Voor de rest alvast veel plezier daar in berlijn. Er liggen zeker een aantal leuke caches.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi, normaal reageer ik niet echt op taalfouten (ik maar ze zelf ook wel geregeld), maargoed als ze me echt storen dan wel. Het is al een tijdje zo dat de dag vrijdag met een V geschreven wordt ipv met een F. Daarnaast is bereiken met een EI ipv een ij.

Voor de rest alvast veel plezier daar in berlijn. Er liggen zeker een aantal leuke caches.

 

Zeurpiet...Inderdaad maak je ze zelf ook, kijk maar eens je post hierboven na....Ik zie er al drie....

Kun je zelf niet bedenken dat het Duitse mensen zijn, die dus het Nederlands niet volkomen onder de knie hebben??

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi, normaal reageer ik niet echt op taalfouten (ik maar ze zelf ook wel geregeld), maargoed als ze me echt storen dan wel. Het is al een tijdje zo dat de dag vrijdag met een V geschreven wordt ipv met een F. Daarnaast is bereiken met een EI ipv een ij.

Voor de rest alvast veel plezier daar in berlijn. Er liggen zeker een aantal leuke caches.

 

Zeurpiet...Inderdaad maak je ze zelf ook, kijk maar eens je post hierboven na....Ik zie er al drie....

Kun je zelf niet bedenken dat het Duitse mensen zijn, die dus het Nederlands niet volkomen onder de knie hebben??

 

Ik tel er al vier, maar dat geeft toch niets. Soms gaan de vingers sneller dan het toetenbrd n da kome r futen.

 

Laten we vooral naar de inhoud van de berichten kijken en niet naar de vorm.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Precies, in mijn duits zitten vast ook veel spelfouten, maar toch schrijf ik een log bij een duitse cache in het duits. Ik vind het een goed initiatief dat ze in ieder geval ons in het nederlands uitnodigen, dan begrijpt tenminste iedereen wat het idee is.

 

Nu weer even over het event.

Dit lijkt me echt een geweldig leuk event :beerchug: Echter zit ik op dat moment nog in Schotland, dus kan er helaas niet bij zijn :( . Ik wens iedereen die er heen gaat heel veel plezier en ben benieuwd naar de verhalen achteraf.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...