Spring naar bijdragen

We bellen!! - Ik ga een geocache-telefoongids maken...


Ralph

Aanbevolen berichten

Heej hallo!

 

Ik heb het idee opgevat om een lijstje te maken met de (mobiele) telefoonnummers van alle geocachers.

 

Dit lijstje prik ik dan tijdens de event cache aan een boom en iedereen kan dan z'n telefoon vullen (ik zet de nummers niet op internet!!)

 

Je kan je nummer mailen naar of effe een berichtje via dit forum sturen!

 

Ik heb al de nr's van Geoman, Hawkeyes, GR1, Gimli, Megaheks, Eagles dus jullie hoeven niet te reageren! (tenzij je je nummer niet op een boom geplakt wil hebben!!)

 

Bedankt!

 

Ralph  :happy:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Ik maak een lijstje die ik kan ophangen tijdens de eventcache(s) maar als mensen daar niet heen kunnen komen kan ik het (Excel) lijstje ook evt. mailen.

 

Ik ga het in ieder geval niet op internet zetten, niet iedereen vindt dit even fijn namelijk... :)

 

Ik kreeg trouwens ook wat huisadressen gemaild, als je die ook bekend wil maken aan andere geocachers dan is dat prima, ik heb m'n ecxelsheetje even aangepast...  :laugh:

 

Ralph :happy:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 6 years later...

waarschijnlijk wel een beginnetje van de noodlijst, al was Ralph eigenlijk een voorstander van een andere nederlandse geocache communitie, die ik hier vanwege oud zeer maar niet ga vertellen.

 

Ralph is niet meer onder ons, omgekomen tijdens een auto ongeluk

 

 

Barny

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Naar aanleiding van het feit dat we de noodlijst hebben, iedereen vrij is om zelf daar zijn telefoonnummers op in te voeren, het al een zeer oude topic is dat eigenlijk vanwege bewuste noodlijst niet meer ter zake doende is, we de "naggers" onder ons niet voor het hoofd willen stoten dat we klaarblijkelijk toch niet alles sluiten, en het feit dat Ralph volgens Barny al enige tijd niet meer onder ons is, sluit ik bij deze de topic.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...