Ralph Geplaatst 20 maart 2002 Share Geplaatst 20 maart 2002 Heej hallo! Ik heb het idee opgevat om een lijstje te maken met de (mobiele) telefoonnummers van alle geocachers. Dit lijstje prik ik dan tijdens de event cache aan een boom en iedereen kan dan z'n telefoon vullen (ik zet de nummers niet op internet!!) Je kan je nummer mailen naar of effe een berichtje via dit forum sturen! Ik heb al de nr's van Geoman, Hawkeyes, GR1, Gimli, Megaheks, Eagles dus jullie hoeven niet te reageren! (tenzij je je nummer niet op een boom geplakt wil hebben!!) Bedankt! Ralph Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mumzle Geplaatst 20 maart 2002 Share Geplaatst 20 maart 2002 Houdt dat dan ook automatisch in dat degene die zijn nummer heeft gegegeven ook de nummers van de andere krijgt die hem hebben gegeven ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ralph Geplaatst 21 maart 2002 Auteur Share Geplaatst 21 maart 2002 Ik maak een lijstje die ik kan ophangen tijdens de eventcache(s) maar als mensen daar niet heen kunnen komen kan ik het (Excel) lijstje ook evt. mailen. Ik ga het in ieder geval niet op internet zetten, niet iedereen vindt dit even fijn namelijk... Ik kreeg trouwens ook wat huisadressen gemaild, als je die ook bekend wil maken aan andere geocachers dan is dat prima, ik heb m'n ecxelsheetje even aangepast... :laugh: Ralph Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Smurfin & Grote Smurf Geplaatst 12 december 2008 Share Geplaatst 12 december 2008 Zit die lijst na zeseneenhalf jaar nog steeds op dezelfde boom? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Geo-Hoppers Geplaatst 12 december 2008 Share Geplaatst 12 december 2008 (bewerkt) En dan te bedenken, dat er mensen zijn die vinden dat sommige draadjes te snel worden gesloten ......... Sorry, dit was natuurlijk Off-topic :-)) 12 december 2008 bewerkt door Geo-Hoppers Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
dutchgoldwing Geplaatst 12 december 2008 Share Geplaatst 12 december 2008 (bewerkt) dit heb je toch al als je je aanmeld voor de NOODLIJST! http://www.geocaching.nl/diy/EmergencyList.php 12 december 2008 bewerkt door dutchgoldwing Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nemelis Geplaatst 12 december 2008 Share Geplaatst 12 december 2008 Als dat zo is, is de oorspronkelijke boom-lijst van Ralph mischien daar dan de aanzet daarvoor? (gewoon een history-vraagje als newby) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
barny Geplaatst 13 december 2008 Share Geplaatst 13 december 2008 waarschijnlijk wel een beginnetje van de noodlijst, al was Ralph eigenlijk een voorstander van een andere nederlandse geocache communitie, die ik hier vanwege oud zeer maar niet ga vertellen. Ralph is niet meer onder ons, omgekomen tijdens een auto ongeluk Barny Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kruimeldief Geplaatst 13 december 2008 Share Geplaatst 13 december 2008 Naar aanleiding van het feit dat we de noodlijst hebben, iedereen vrij is om zelf daar zijn telefoonnummers op in te voeren, het al een zeer oude topic is dat eigenlijk vanwege bewuste noodlijst niet meer ter zake doende is, we de "naggers" onder ons niet voor het hoofd willen stoten dat we klaarblijkelijk toch niet alles sluiten, en het feit dat Ralph volgens Barny al enige tijd niet meer onder ons is, sluit ik bij deze de topic. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten