Freeway Geplaatst 7 juli 2006 Geplaatst 7 juli 2006 In de nabije toekomst wil ik een Garmin 60(csx) of 76(csx) gaan kopen, maar ik weet niet waar ik de 76 kan bekijken. Suggesties? Wat zijn eigenlijk de verschillen tussen de 60 en de 76? Wat ik heb kunnen vinden: (klein) prijsverschil, uiterlijk en de 76 kan drijven. Zijn dit alle verschillen?
knijn2 Geplaatst 7 juli 2006 Geplaatst 7 juli 2006 In de nabije toekomst wil ik een Garmin 60(csx) of 76(csx) gaan kopen, maar ik weet niet waar ik de 76 kan bekijken. Suggesties? Wat zijn eigenlijk de verschillen tussen de 60 en de 76? Wat ik heb kunnen vinden: (klein) prijsverschil, uiterlijk en de 76 kan drijven. Zijn dit alle verschillen? In hoofdzaak wel. De 76 heeft wat meer geheugen, maar met de verwisselbare kaarten (en je gaat toch meestal een grotere kopen) maakt dat niet meer uit. De 60 is kleiner en vind ik zelf daarom handzamer.
Peetee Geplaatst 7 juli 2006 Geplaatst 7 juli 2006 Ik vind het erg belangrijk of het apparaat prettig in de hand ligt of niet. Ik heb ooit een 76S in handen gehad en ik vond hem persoonlijk iets aan de forse kant. Wat dat betreft bevalt de 60 wat beter.
heidie und peter Geplaatst 7 juli 2006 Geplaatst 7 juli 2006 De 76 is oorsprokelijk gemaakt voor de water sport van daar het drijven
t-bones Geplaatst 6 september 2006 Geplaatst 6 september 2006 in de lengte is er een verschil van nog geen 0.5 cm (76 is een fractie korter) en in de dikte is er een verschil van 1 tot 1.5 mm (76 is iets dunner) in de breedte scheelt het (op het breedste stuk van de 60) minder dan 2 mm.76 - geen uitstekende delen -> dus met een hand te bedienen zonder dat ie uit je hand valt en met een hand makkelijk in een jaszak of broekzak te stoppen 60 - in een bracket te bedienen zonder dat je met je hand voor het display zit Heb net mijn GPSmap76s ingeruild voor een 60CX. Ik mis in de laatste 'rust': het ding is wat zenuwachtiger. Zet hem niet op de 'battery save' stand maar op normal dan gaat het beter (softwarefoutje?) De 76 heeft de toetsen boven de display zitten en dat vond ik handig; je hebt hem veel beter vast. Maar kleur, SD kaartjes e.d. zijn mij wel qwat waard....
Aanbevolen berichten