Spring naar bijdragen

Access forbidden na gebruik GeoNiche?


Gast Bjinse Veenstra

Aanbevolen berichten

Gast Bjinse Veenstra

Sinds ik via het Palm programma GeoNiche geprobeerd heb om alle caches in mijn Palm te krijgen, is de toegang naar www.geocaching.com geblokkeerd vanaf mijn IP adres.

Waarschijnlijk omdat ik een bepaalde limiet overschreden heb door het downloaden van de HTML code van de cache pagina's.

 

Weet iemand wat ik daaraan kan doen? Aan wie moet ik een bericht sturen met een vriendelijk verzoek de blokkade op te heffen? Of ben ik nu levenslang geband?

 

Bjinse (De Veentjes)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Ze hebben er bij de .com inderdaad wat een hekel aan als je grote hoeveelheden data van hun site afhaalt. Een IP-ban kan dan inderdaad het gevolg zijn.

 

Maar troost je met de gedachte dat dit de besten zo nu en dan overkomt. Ik meen me zelfs te herinneren dat het ene Kruimeldief :D ook al eens is overkomen.

 

Ik ben bang dat je even door het stof zult moeten, en je excuses moet aanbieden voor het feit dat .... afijn, dat kun je zelf wel invullen.

 

Ik acht de kans groot dat het daarna wel weer goed komt tussen jou en de .com. :)

bewerkt door Peetee
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Aan wie moet ik een bericht sturen met een vriendelijk verzoek de blokkade op te heffen?

 

Ik zou een email sturen aan contact [apenstaartje] geocaching [punt] com

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Yep, het is Kruimeldief in het verleden al meer dan 1x overkomen.

 

Je bent hoogstwaarschijnlijk verbannen en kunt nu niets meer.

 

Je bent aan het "leechen" geweest en dat zorgt voor een overbelasting van de server. Een cachepagina online openen en downloaden is iets andes dan alles downloaden, waarschijnlijk inclusief foto's enz.

 

Ik heb na 2 of 3x in een kort tijdbestek mijn "laatste waarschuwing" gekregen :D

 

Je moet dus door het stof kruipen nu en een mailtje sturen naar de al eerder genoemde emailadres.

 

contact@geocachin.com Even in je beste Engels vragen wat er aan de hand is :)

 

Het kan ff duren. De laatse keer heeft het mij 1 a 2 weken gekost.

 

Men is dan wel op zijn "Amerikaans" bezig je excuses aan te bieden voor het ongemak, maar men weet wel wat er aan de hand is/was.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Je moet dus door het stof kruipen nu en een mailtje sturen naar de al eerder genoemde emailadres.

 

contact@geocachin.com Even in je beste Engels vragen wat er aan de hand is :P

 

Dit is natuurlijk een andere manier om de spam-wormen (die email adressen zoeken) voor de gek te houden. Een "g" in het email adres weglaten ... :holiday:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Tja, als geocaching.com nu zelf zo hun emailtjes zou versturen, zou ik je gelijk geven. Ik weet ook wel bij wie ik het doen.

 

Mijn reply was geen commentaar op jouw manier van emailadressen omschrijven, mijn reply was bevestigen van mijn ban op gc.com en bevestigen van emailadres.

 

Ze hebben notabene op hun eigen site het emailadres compleet staan. Als er voer is voor spamwormen dan zou het daar wel zijn.

 

Groet

 

Kruimeldief

 

Kruimeldief@geocaching.nl

kruimeldief@geocachingadmin.com

kruimeldief@via.drentsweb.nl

kruimeldief@dauwtrappers.nl

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast Bjinse Veenstra

Bedankt voor de reactie. Nu ik een adres heb (lastig te achterhalen als je niet op de site kunt kijken ;) ) kan ik kijken of het lukt. Ik ga wel op vakantie de komende weken, dus heen en weer mailen zal wel niet lukken.

 

Helaas weet ik niet waar we naar toe gaan (dat weet ik pas per dag als we uit de auto stappen), dus als er geen internet op de camping is blijf ik onwetend van eventuele caches :D .

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...