el adjudante Geplaatst 17 juni 2006 Geplaatst 17 juni 2006 Vraag: telkens als ik een nieuwe cache-omschrijving open krijg ik in mijn scherm de melding "The Google Maps API key used on this website was registered for a different website. You can generate a new key for this website at Google.com/apis/maps" . Waarom krijg ik de melding, moet ik zo'n key registeren of ben ik gedwongen tot altijd maar wegklikken, en als ik dan ga registeren welke website-url moet ik dan invullen: "geocaching.com" o.i.d. ? El adjudante
Peetee Geplaatst 17 juni 2006 Geplaatst 17 juni 2006 Ik krijg die melding ook. Alleen niet steeds, maar zo nu en dan. Ik vermoed dat het toch een bugje aan de kant van de .com is.
professor & co Geplaatst 18 juni 2006 Geplaatst 18 juni 2006 heb het probleem ook,weet ook echt niet hoe ik het kan voorkomen.
kalkendotters Geplaatst 18 juni 2006 Geplaatst 18 juni 2006 heb het probleem ook,weet ook echt niet hoe ik het kan voorkomen. <{POST_SNAPBACK}> Het is een bugje bij .com, daar kun je zelf helemaal niets aan doen. De enige oplossing is om ervoor te zorgen dat je ingelogd blijft bij gc.com, dus het vinkje aanzetten bij 'remember me' tijdens het inloggen.
zmasterjl Geplaatst 18 juni 2006 Geplaatst 18 juni 2006 Kom dit ook (zeer) regelmatig tegen, erg iritant. Voor de rest prima te spreken over de GC.com en google combinatie
el adjudante Geplaatst 20 juni 2006 Auteur Geplaatst 20 juni 2006 (bewerkt) Okay allemaal, bedankt voor de reacties en voor de toekomst: happy caching !! el adjudante 20 juni 2006 bewerkt door el adjudante
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden