gpsannes Geplaatst 12 juni 2006 Geplaatst 12 juni 2006 Ik probeer al twee dagen mijn caches die ik gelogd heb in de statistieken te krijgen. Ik heb al diverse pogingen gedaan via de DHZ pagina, maar nog steeds geen update! Hoe kan dit?
Jurgen & Co Geplaatst 12 juni 2006 Geplaatst 12 juni 2006 Heb je wel een DHZcode aangevraagd? Paswoord aanvragen.
LTeunis Geplaatst 12 juni 2006 Geplaatst 12 juni 2006 Ik probeer al twee dagen mijn caches die ik gelogd heb in de statistieken te krijgen. Ik heb al diverse pogingen gedaan via de DHZ pagina, maar nog steeds geen update!Hoe kan dit? <{POST_SNAPBACK}> Bij mij ook (alweer) hetzelfde. Heb dit al vaker gehad met met name logs van zondag en meestal kwam het een dag of 3 à 4 later pas goed. LTeunis
gpsannes Geplaatst 12 juni 2006 Auteur Geplaatst 12 juni 2006 paswoord heb ik al, dan wachten we maar af!
Kapitein Haak Geplaatst 12 juni 2006 Geplaatst 12 juni 2006 Heb het ook met een gisteren gevonden cache, al twee maal dhz op toegepast, en ja ik heb pasword, maar helaas hij mist nog steeds, afwachten dus maar. Groeten Haak.
The 33 Falcons Geplaatst 12 juni 2006 Geplaatst 12 juni 2006 Hier hetzelfde probleem. Ik heb er ook al een mailtje achteraan gestuurd, maar ik moet gewoon rustig afwachten? Jammer dat het net bij onze 100e cache gebeurt
Reintje de Vos † Geplaatst 12 juni 2006 Geplaatst 12 juni 2006 Er was een probleempje, waardoor de DHZ stil stond. Door een mailtje dat ik kreeg werd ik daar op geattendeerd door Goedweerloper. Inmiddels loopt de boel weer. Nog 40 te gaan. Morgen is het weer bij.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden