Spring naar bijdragen

Firmware update voor GPS60


Peetee

Aanbevolen berichten

Ik zag vanmorgen een nieuwe update (18 mei 2006) voor de GPS60 (de gele):

 

Changes made from version 2.30 to 2.40:

 

Improve WAAS functionality.

Add capability to support NMEA over USB.

bewerkt door Peetee
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 7 months later...
ReizenReizen

Hoi Peetee,

 

Ik weet niet 100% zeker of m'n Gps60 van deze update van "slag" is vandaar'm'n vraagje hier,

 

De kaartweergave is goed maar wanneer je het pijltjesscherm bekijkt dan zie je dat de punt van de pijl niet goed met de wijsrichting van de pijl mee gaat, deze kan dus maar zo een andere kant op wijzen!?

 

Wie kent dit?

 

Grtx Ming,

bewerkt door Mingy
Link naar opmerking
Deel via andere websites

De kaartweergave is goed maar wanneer je het pijltjesscherm bekijkt dan zie je dat de punt van de pijl niet goed met de wijsrichting van de pijl mee gaat, deze kan dus maar zo een andere kant op wijzen!?

Ik begrijp je vraag niet goed, Mingy. Bedoel je dat je een rare, gebroken pijl hebt? Of bedoel je wat anders?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi Peetee,

 

Jij schreef:

Ik begrijp je vraag niet goed, Mingy. Bedoel je dat je een rare, gebroken pijl hebt? Of bedoel je wat anders?

 

Dat bedoel ik i.d.d. een gebroken pijl, de punt van de pijl wijst bijvoorbeeld naar het noorden maar het kan dan best zijn dat de schacht van de pijl oost/west wijst!!

Wat ook voorkomt dat de schacht van de pijl trapsgewijs naar 1 kant toe wijst vergelijkbaar met een bliksemschicht!

____________

<______--------------

 

 

Na vernieuwing van de accu's zag ik geen verbetering, is deze "bug" bekend hier of bij Garmin?

bewerkt door Mingy
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi Peetee,

 

Jij schreef:

Ik begrijp je vraag niet goed, Mingy. Bedoel je dat je een rare, gebroken pijl hebt? Of bedoel je wat anders?

 

Dat bedoel ik i.d.d. een gebroken pijl, de punt van de pijl wijst bijvoorbeeld naar het noorden maar het kan dan best zijn dat de schacht van de pijl oost/west wijst!!

Wat ook voorkomt dat de schacht van de pijl trapsgewijs naar 1 kant toe wijst vergelijkbaar met een bliksemschicht!

____________

<______--------------

 

 

Na vernieuwing van de accu's zag ik geen verbetering, is deze "bug" bekend hier of bij Garmin?

 

 

Dit is geen bug maar een feature. ik ben het even kwijt maar het is het verschil tussen heading en bearing. Druk in dat kompasscherm op de menuknop en je kan de andere pijl weer kiezen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dit is geen bug maar een feature. ik ben het even kwijt maar het is het verschil tussen heading en bearing. Druk in dat kompasscherm op de menuknop en je kan de andere pijl weer kiezen.

 

 

Hoi LTeunis,

 

Ow?, dat was mij niet bekend, nu het me wel bekend is zegt het me eigenlijk nog niet zo veel maar goed, :ph34r:

Hoe ik het uit kan zetten vind ik wel handig, bedankt voor de tip,

 

 

Grtx,

bewerkt door Mingy
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...