Spring naar bijdragen

geocaching.com error???


daveenjolanda

Aanbevolen berichten

Timeout expired. The timeout period elapsed prior to obtaining a connection from the pool. This may have occurred because all pooled connections were in use and max pool size was reached.

 

dit is wat ik te zien krijg als ik een cache wil in zien via geocaching.com??

 

wat betekent dit ligt dit aan mij of ligt de site gewoon ff plat?

 

 

bedankt alvast

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Timeout expired. The timeout period elapsed prior to obtaining a connection from the pool. This may have occurred because all pooled connections were in use and max pool size was reached.

 

dit is wat ik te zien krijg als ik een cache wil in zien via geocaching.com??

 

wat betekent dit ligt dit aan mij of ligt de site gewoon ff plat?

 

 

bedankt alvast

Ligt even plat :blush: . Duurt meestal niet lang.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

En het ergste is dat we toch afhankelijk zijn van de .com site heb ik mazzel dat ik nog gsak heb om te plannen :D

 

Maar ja er zal toch niets veranderen

het is even goed gegaan tot nu :blush:

 

knifemen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik dit wel vaker gezien. Heb het gevoel dat het vaak komt doordat het erg druk is op de .com server. Het lijkt er nu op dat er een server niet bereikt kan worden. Soms duurt dit een halve dag. Soms is het zo voorbij.. Hopen dat het snel voorbij is..

Link naar opmerking
Deel via andere websites

DE GC.com server ligt er bijna elke dag of in ieder geval heeel regelmatig tussen 10 en 11 's ochtends uit. Niks om je zorgen om te maken, gewoon onderhoud etc.

Gaat dit draadje ook over....

 

Reactie Wilxlii> Daarom heb ik mijn cache ook "tussen 9 en 10" genoemd :blush:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Als zoiets gebeurd om een uur of 9 in de morgen, dan kun je er vanuit gaan dat het onderhoudswerkzaamheden betreft. Die starten ze meestal tegen middernacht. En middrnacht daar aan de andere kant is tegen een uur of 9 hier, mits ze met de zomertijd meedoen.

 

Eigenlijk was het niet nodig om daarover een topic te starten. De zoekfunctie had je gegarandeerd alle antwoorden opgeleverd.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Soms duurt dit  een halve dag.

Dan zou ik de oorzaak maar eens ergens anders zoeken. De server van gc.com is de afgelopen 5 jaar maar eenmaal een halve dag niet bereikbaar geweest. Verder is het zo nu en dan en dan een kwestie van minuten, hooguit een uur dat het slecht bereikbaar is. Dat het soms langer lijkt kan zijn doordat als je het weer eens probeert het opnieuw zo is. Maar dat het een halve dag helemaal eruit ligt is onzin.

 

Het is soms vervelend omdat half Amerika op dat moment ook ingelogd is, maar de aanhouder wint.

 

Juist smorgens is de beste tijd om wel online te kunnen komen omdat dan de gemiddelde Amerikaan lijkt te slapen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...