Prof. Y. Lupardi Geplaatst 18 mei 2006 Geplaatst 18 mei 2006 Zoals iedereen kan lezen bij de log van meetpunt 120512 is het voortbestaan van dit punt in gevaar. De goede oude tijd, toen je op zijn hoogst een woeste boer met hooivork aan je broek kon krijgen is dan wel voorbij, maar goedgebekte woeste burgers kan je overal tegen komen, nu gewapend met de wet. "De betreffende man zou dus de bout wel uit de muur beitelen dan was die drukte afgelopen. Vorige maand wilde ook iemand al die bout fotograferen."
Team Professor X Geplaatst 18 mei 2006 Geplaatst 18 mei 2006 Op zijn minst een vreemde reactie, zoniet agressief Bovendien is het een waterleiding bedrijf en heeft de man in kwestie denk ik niet meer in de melk te brokkelen dan een gefrustreerde concierge. Ik ken de conversatie tussen de meetpunten hunter en de "bewoner"/ beheerder niet, maar waarom zou je zo moeilijk doen om een Kadasterpunt? Tenzij er natuurlijk iemand ongevraagd langs de slagboom is gelopen op goed geluk, dan kan je deze reactie verwachten.
Ketelbinkje Geplaatst 18 mei 2006 Geplaatst 18 mei 2006 Zoals iedereen kan lezen bij de log van meetpunt 120512 is het voortbestaan van dit punt in gevaar. De goede oude tijd, toen je op zijn hoogst een woeste boer met hooivork aan je broek kon krijgen is dan wel voorbij, maar goedgebekte woeste burgers kan je overal tegen komen, nu gewapend met de wet. "De betreffende man zou dus de bout wel uit de muur beitelen dan was die drukte afgelopen. Vorige maand wilde ook iemand al die bout fotograferen." <{POST_SNAPBACK}> O, ja ik kwam in Duitsland rondom Aken ook wat locaties tegen met bouten met het opschrift HP. Ik heb er plaatsjes van. Enig idee wat de functie van deze bouten is?
Captain Zulu Geplaatst 18 mei 2006 Geplaatst 18 mei 2006 Alweer zo'n gestoord geval! Zeker ook een vertegenwoordiger van de mensensoort die is gevormd in een atmosfeer van 'turf, jenever en achterdocht'. Eigenlijk ben ik er nog niet zo zeker van of het riekprikken in die buitengebieden niet meer tot de folklore behoort. Aan deze heb ik, net als een paar collega-hunters, nog een persoonlijke herinnering. Die woesteling leek me er heel goed toe in staat. Toch vormen juist deze objecten een uitdaging: het is weer eens wat anders dan ongecompliceerd 'stangen boven bollen' en 'messing bouten in O.muren' scoren. Die moeilijke meetpunten op de een of andere manier tóch fotograferen, dat is pas GOAL!
Aanbevolen berichten