Spring naar bijdragen

60csx


fd0

Aanbevolen berichten

Even een ervaring van vanmiddag:

 

Ik ben even langs geweest bij het adres van memoryshop/pdashop/gpsshop etc te Rotterdam.

Een micro SD memorykaartje inclusief SD adapter kost volgens de website van memoryshop €45,- inc. BTW er moet dan nog €5,- extra verzendkosten per bestelling berekend worden, m.a.w. voor 1 enkele module betaal je dan €50,-

Bij grotere partijen gaan de verzendkosten niet omhoog, m.a.w. je bespaart dan al gauw.

Afhalen in de winkel blijkt enkel te kunnen op naam van PDAshop en daar betaal je voor dezelfde module €51,- (ook inc. BTW)

 

M.a.w. wie groter gaat inkopen is een dief van zijn eigen portemonee indien men deze in de winkel gaat halen en moet nog wachten ook terwijl het dus ook via de post kan.

 

Misschien iemand die hier handel in ziet ?

 

Groetjes Jan-Willem PA3FUS.

 

(Ik heb trouwens geen commerciele binding met bovengenoemd bedrijf (bedrijven))

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Even een ervaring van vanmiddag:

 

Ik ben even langs geweest bij het adres van memoryshop/pdashop/gpsshop etc te Rotterdam.

Een micro SD memorykaartje inclusief SD adapter kost volgens de website van memoryshop €45,- inc. BTW er moet dan nog €5,- extra verzendkosten per bestelling berekend worden, m.a.w. voor 1 enkele module betaal je dan €50,-

Bij grotere partijen gaan de verzendkosten niet omhoog, m.a.w. je bespaart dan al gauw.

Afhalen in de winkel blijkt enkel te kunnen op naam van PDAshop en daar betaal je voor dezelfde module €51,- (ook inc. BTW)

 

M.a.w. wie groter gaat inkopen is een dief van zijn eigen portemonee indien men deze in de winkel gaat halen en moet nog wachten ook terwijl het dus ook via de post kan.

 

Misschien iemand die hier handel in ziet ?

 

Groetjes Jan-Willem PA3FUS.

 

(Ik heb trouwens geen commerciele binding met bovengenoemd bedrijf (bedrijven))

 

Ik koop ze in bij Informatique voor 41 Euro......

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ik ook :beerchug:

 

Even een ervaring van vanmiddag:

 

Ik ben even langs geweest bij het adres van memoryshop/pdashop/gpsshop etc te Rotterdam.

Een micro SD memorykaartje inclusief SD adapter kost volgens de website van memoryshop €45,- inc. BTW er moet dan nog €5,- extra verzendkosten per bestelling berekend worden, m.a.w. voor 1 enkele module betaal je dan €50,-

Bij grotere partijen gaan de verzendkosten niet omhoog, m.a.w. je bespaart dan al gauw.

Afhalen in de winkel blijkt enkel te kunnen op naam van PDAshop en daar betaal je voor dezelfde module €51,- (ook inc. BTW)

 

M.a.w. wie groter gaat inkopen is een dief van zijn eigen portemonee indien men deze in de winkel gaat halen en moet nog wachten ook terwijl het dus ook via de post kan.

 

Misschien iemand die hier handel in ziet ?

 

Groetjes Jan-Willem PA3FUS.

 

(Ik heb trouwens geen commerciele binding met bovengenoemd bedrijf (bedrijven))

 

Ik koop ze in bij Informatique voor 41 Euro......

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik koop ze in bij Informatique voor 41 Euro......

Mmmhhh, ben ik daarvoor in de middagpauze heen en weer geweest......

 

Maar ja, gedane zaken nemen geen keer, maar die €27,- die eerder in dit draadje is genoemd ben ik nog niet weer tegengekomen.

 

Zo zie je maar weer, toch eerst beter orienteren en dan pas kopen.

Maar gezien huidige ervaring kan het kopen via een webshop dus goedkoper uitvallen dan een rit naar een winkel. :beerchug:

 

Weer een ervaring rijker zeggen we dan maar.

 

Groetjes Jan-Willem.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ik ook  :beerchug:

 

Even een ervaring van vanmiddag:

 

Ik ben even langs geweest bij het adres van memoryshop/pdashop/gpsshop etc te Rotterdam.

Een micro SD memorykaartje inclusief SD adapter kost volgens de website van memoryshop €45,- inc. BTW er moet dan nog €5,- extra verzendkosten per bestelling berekend worden, m.a.w. voor 1 enkele module betaal je dan €50,-

Bij grotere partijen gaan de verzendkosten niet omhoog, m.a.w. je bespaart dan al gauw.

Afhalen in de winkel blijkt enkel te kunnen op naam van PDAshop en daar betaal je voor dezelfde module €51,- (ook inc. BTW)

 

M.a.w. wie groter gaat inkopen is een dief van zijn eigen portemonee indien men deze in de winkel gaat halen en moet nog wachten ook terwijl het dus ook via de post kan.

 

Misschien iemand die hier handel in ziet ?

 

Groetjes Jan-Willem PA3FUS.

 

(Ik heb trouwens geen commerciele binding met bovengenoemd bedrijf (bedrijven))

 

Ik koop ze in bij Informatique voor 41 Euro......

 

Dat is mijn inkoopsprijs als dealer bij Informatique dus voor de normale consument is hij iets duurder (geloof 45 euro ofzo)

 

De prijs voor Team MenM is net gestegen naar € 73,26 (Moet toch ergens mijn poffertjes van betalen :dribble:)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja ik wacht ook nog steeds op een reactie van Kruimel....

Wat wil je weten dan?

 

Ik heb 2x Transcend (80x) Mini SD van een gieg gekocht met adapter. 27 euro perstuk en 5 euro verzendkosten. Was dus 59 euro kwijt. Vandaag voor 15:00 besteld is morgen in huis, indien op voorraad.

 

Een mini SD is een mini SD dus hebben we het over dezelfde geheugenkaartjes :beerchug:

 

Ik gebruik ze in mijn PDA en met adapter in mijn digicam. Heb aan mini's hier nu 2x 512 van Sandisk en 2x de gieg van Transcend. De Tanscend is merkbaar sneller ondanks dat het groter is.

 

Ik gebruik al jaren geheugenkaartjes van o.a. Sandisk en Transcend. Gewoon SD, mini SD, MMC en CF. Er is me ooit nog maar 1 van die kaartjes geweest die een mailfunction had. Een format en hij deed het weer.

 

Je moet gewoon goed struinen op het internet om een redelijke koopje te vinden. Dat spul wordt alleen maar goedkoper.

Mijn eerste CF van een gieg koste me 350 euri en dat was toen goedkoop :D maar dat is al weer 5 jaar geleden.

 

Ik heb er dus 27 euro voor gegeven. Nu kosten ze 29 euro.

 

64 Mb = 8 euro

128 Mb = 10 euro

256 Mb = 11 euro

512 Mb = 16 euro

1024 Mb = 29 euro

2048 Mb = 90 euro

 

allen Transcend en inclusief adapter, exclusief verzendkosten. Prijzen van vandaag. Het ligt aan de manier van betalen of er nog een paar euro bij komt.

 

Edit: 60 maanden garantie :dribble:

bewerkt door Kruimeldief
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het gaat dus niet om een mini SD maar om een micro SD?

Klopt, voor de 60 csx serie zijn microSD/transflash kaartjes het juiste type.

 

We weten trouwens nog steeds niet waar je die fraaie prijzen vandaan tovert, misschien kun je een tipje per PB geven ?

 

Groetjes Jan-Willem.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik reageerde dus op bericht 17 en 18 in deze topic :blush:

 

Micro SD? Sandisk van een gieg voor 46 euro. Dat maakt dus niets. De ultra II voor 55 euro.

 

512 Mb micro SD Sandisk 25 euro met adapter, Kingston 26 euro zonder adapter, transcend 29 euro met adapter en Dane Electric 42 euro zonder adapter.

 

De Sandisk heeft hier 5 jaar garantie, de Kingston en de Transcend levenslang garantie en de Dane Electric 10 jaar garantie. :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...