TuuronTour Geplaatst 26 mei 2006 Share Geplaatst 26 mei 2006 (bewerkt) Bedankt voor de scans als moet ik mijn laptop wel op z'n zij leggen. <{POST_SNAPBACK}> Dat is niet nodig! Gewoon openen in een bewerkingsprogramma zoals bv Paint of Photoshop, 90 graden linksom of rechtsom draaien, saven en klaar om met het hoofd rechtop te kunnen lezen . ToT 26 mei 2006 bewerkt door TuuronTour Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Team Oosterom Geplaatst 26 mei 2006 Auteur Share Geplaatst 26 mei 2006 Het artikel heb ik ook als pdf gekregen en is hier te downloaden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
de Zaaiers Geplaatst 26 mei 2006 Share Geplaatst 26 mei 2006 Leuk stukkie! Stijn heeft tijdens de wandeling, waar een deel van 'De Zaaiers' en het voltallige, uit 1 persoon bestaande, team 'Leeuwerikje' , goed geluisterd en opgelet , en had ook toen z'n huiswerk al goed gedaan. En Freek, we weten dat je vrouw het cachen ook leuk vindt hoor! Groetjes, Raymond, Louise en Emma 'De Zaaiers' Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gpsgek Geplaatst 26 mei 2006 Share Geplaatst 26 mei 2006 Leuk stukje!!! Alleen wel nekkramp van het lezen overgehouden Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden