fytske Geplaatst 12 mei 2006 Share Geplaatst 12 mei 2006 Hallo, voor een cache heb ik diverse coordinaten nodig. Wie kan mij vertellen hoe ik achter bijvoorbeeld de coordinaten van de Eifeltoren kom, waar kan ik dat vinden! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Goedweerloper Geplaatst 12 mei 2006 Share Geplaatst 12 mei 2006 (bewerkt) Hallo, voor een cache heb ik diverse coordinaten nodig. Wie kan mij vertellen hoe ik achter bijvoorbeeld de coordinaten van de Eifeltoren kom, waar kan ik dat vinden! <{POST_SNAPBACK}> Wikipedia. Meestal hebben ze het alleen in graden en minuten (bij steden), maar nu ook in seconden. Om seconden om te rekenen naar duizendste minuten moet je delen door 60. Coördinaten: 48° 51′ 29" N, 2° 17′ 40" O 12 mei 2006 bewerkt door Goedweerloper Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fytske Geplaatst 12 mei 2006 Auteur Share Geplaatst 12 mei 2006 Bedankt, Eifeltoren gevonden, nu de rest nog. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
de pulletjes Geplaatst 12 mei 2006 Share Geplaatst 12 mei 2006 Hallo, voor een cache heb ik diverse coordinaten nodig. Wie kan mij vertellen hoe ik achter bijvoorbeeld de coordinaten van de Eifeltoren kom, waar kan ik dat vinden! <{POST_SNAPBACK}> Wikipedia. Meestal hebben ze het alleen in graden en minuten (bij steden), maar nu ook in seconden. Om seconden om te rekenen naar duizendste minuten moet je delen door 60. Coördinaten: 48° 51′ 29" N, 2° 17′ 40" O <{POST_SNAPBACK}> Hehehe, je was me net voor Goedweerloper! Wat ook goed wil helpen is googlen op coordinaten en eiffeltoren... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FNA Night Owl Geplaatst 12 mei 2006 Share Geplaatst 12 mei 2006 Ik heb hem even in m'n (garmin) CitySelect opgezocht. Hij staat er als een onregelmatig kruis ingetekend. Als ik daarvan het midden uitmik staat ie op N48 51.501 E2 17.648. Opgezocht in Points of interest staat ie op N48 51.470 E2 17.704 (maar dat is op straat, waarschijnlijk het officiële postadres). groeten, JOS de nachtbraker Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden