Spring naar bijdragen

Problemen met inloggen op cache pagina.


keske27

Aanbevolen berichten

Hallo all,

 

Ik zit met het volgende probleem en dat is afgelopen weekeinde begonnen

nadat er iets is veranderd met het plaatsen van het plaatje Google maps.

 

Als ik mij aan meld op een cache en ik log in dan krijg ik de melding:

 

The Google Maps APS key used on this web site enz, enz.

Als ik hier op klik dan krijg ik weer een andere melding en als ik daar dan

weer op klik dan krijg ik pas de cache die ik wil bekijken??

 

Wat doe ik fout of is er iets anders aan de hand?

 

Groetjes Keske27

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Wie leest dit en heeft er een passend antwoord?

Hallo Kees,

 

Ik heb deze melding vanavond ook een keer gehad, maar dat was bij een bepaalde cache, later bij andere caches had ik er geen probleem meer mee en kon ik netjes de "nieuwe" kaartjes bekijken en er mee in- en uitzoomen.

Ook met een muisklick erop kun je de nabij gelegen cache's op de kaart zien.

 

Mocht deze fout nogmaals optreden dan kun je proberen alle browsers een keer te sluiten en dan vervolgens opnieuw een browser te openen en nogmaals naar dezelfde cache te gaan. Gaat het dan nog mis dan zou het aan de cachebeschrijving kunnen liggen. Ervanuit gaande dat het bij een andere cache wel voor je werkt.

 

Groetjes Jan-Willem.

bewerkt door pa3fus
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dit probleem ook gezien maar bij mij lijkt het 'spontaan' over te zijn gegaan.

 

Het is wel te forceren: als je op de stippenkaart klikt, opent er normaal gesproken een nieuw venster met in de adresbalk http://www.geocaching.com/seek/cache_details.aspx?wp=GC.....

 

De foutmelding krijg (kreeg?) je als er voor het woordje seek een extra '/' staat.

 

http://www.geocaching.com//seek/cache_details.aspx?wp=GC.....

 

Een programmeerfoutje bij GC.com misschien?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik krijg dezelfde foutmelding... en bij mij verdwijnt hij niet.

 

Ik krijg de melding zowel in FireFox als Internet Explorer. Ik heb verschillende stippen op de kaart aangeklikt (traditional, multi, SBB) en geprobeerd op de pc en de laptop.

 

Zelfs het tijdelijk uitschakelen van Norton Internet Security biedt geen oplossing (die wil immers wel eens dingen tegenhouden).

 

Iemand nog suggesties?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Stuur Reintje even een mailtje. Hij kan zien of er een foutje zit in een java scriptje van hem of in de info die hij van GC. Com krijgt.

 

Volgens mij word er over twee verschillende googles gesproken, nl Map en Earth lijkt me wel van essencieel belang.

 

Volgens mij zijn er ook twee verschillende problemen de // en google map. Hebben deze iets met elkaar te maken?

 

Bij mij in het start menu zie ik:

 

Google Earth

Release Notes

Set googe Eart to DirectX mode

Set Google Eart to OpenGL mode

Uninstall or Repair.

 

Hebben jullie al geprobeerd: uitloggen bij GC.COM,/NL en Forum.COm/NL, de cookies te verwijder, browsercache te legen en de pc eventueel uit te scakelen. Wanneer er ergens oude informatie achterblijft die niet meer correct is of gewijzigt zal het systeem niet werken zoals het hoort.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Weet niet waar het mee te maken heeft, maar als ik probeer in te loggen krijg ik de volgende meldingen:

 

Server Error in '/' Application.

--------------------------------------------------------------------------------

 

Timeout expired. The timeout period elapsed prior to obtaining a connection from the pool. This may have occurred because all pooled connections were in use and max pool size was reached.

Description: An unhandled exception occurred during the execution of the current web request. Please review the stack trace for more information about the error and where it originated in the code.

 

Exception Details: System.InvalidOperationException: Timeout expired. The timeout period elapsed prior to obtaining a connection from the pool. This may have occurred because all pooled connections were in use and max pool size was reached.

 

Source Error:

 

An unhandled exception was generated during the execution of the current web request. Information regarding the origin and location of the exception can be identified using the exception stack trace below.

 

Stack Trace:

 

 

[invalidOperationException: Timeout expired. The timeout period elapsed prior to obtaining a connection from the pool. This may have occurred because all pooled connections were in use and max pool size was reached.]

System.Data.SqlClient.SqlConnectionPoolManager.GetPooledConnection(SqlConnection

String options, Boolean& isInTransaction) +396

System.Data.SqlClient.SqlConnection.Open() +384

Groundspeak.Web.SqlData.SqlConnectionManager.FillDataSetSP(String StoredProc, ParameterList Params, Int32 Timeout, Database database) +116

Groundspeak.Web.SqlData.SqlUserController.GetUserData(String username, String password) +428

Groundspeak.Web.User.Validate(String username, String password) +36

Geocaching.UI.login_default.NewLogin() +82

Geocaching.UI.login_default.Button1_Click(Object sender, EventArgs e) +7

System.Web.UI.WebControls.Button.OnClick(EventArgs e) +108

System.Web.UI.WebControls.Button.System.Web.UI.IPostBackEventHandler.RaisePostBa

ckEvent(String eventArgument) +57

System.Web.UI.Page.RaisePostBackEvent(IPostBackEventHandler sourceControl, String eventArgument) +18

System.Web.UI.Page.RaisePostBackEvent(NameValueCollection postData) +33

System.Web.UI.Page.ProcessRequestMain() +1330

 

 

 

 

--------------------------------------------------------------------------------

Version Information: Microsoft .NET Framework Version:1.1.4322.2300; ASP.NET Version:1.1.4322.2300

 

Het lijkt mij dat op de achtergrond iets niet helemaal lekker gaat...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dit probleem ook gezien maar bij mij lijkt het 'spontaan' over te zijn gegaan.

 

Het is wel te forceren: als je op de stippenkaart klikt, opent er normaal gesproken een nieuw venster met in de adresbalk http://www.geocaching.com/seek/cache_details.aspx?wp=GC.....

 

De foutmelding krijg (kreeg?) je als er voor het woordje seek een extra '/' staat.

 

http://www.geocaching.com//seek/cache_details.aspx?wp=GC.....

 

Hoe krijg ik de '/' weg???

 

Een programmeerfoutje bij GC.com misschien?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 weeks later...

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...