de spetters Geplaatst 3 mei 2006 Geplaatst 3 mei 2006 Als ik niet gevonden caches wil zien op de kaart van geocaching.nl dan komt er toch steeds 1 tevoorschijn welke ik wel goed gelogd heb. Heeft iemand een idee waar dit in zit? groetjes de spetters
Jurgen & Co Geplaatst 3 mei 2006 Geplaatst 3 mei 2006 Het kan zijn dat deze cache bij gc.nl niet de juiste gegevens heet. Om welke cache gaat het? Je kunt dit eventueel aanpassen via geocaching.nl\diy
de spetters Geplaatst 3 mei 2006 Auteur Geplaatst 3 mei 2006 Het gaat om de keelven cache. Ik ga eens kijken op de plaats die jij net zegt.
de spetters Geplaatst 3 mei 2006 Auteur Geplaatst 3 mei 2006 Hmmmmmmmm, waar moet ik zijn op die pagina, ik zie (voor mij) geen optie waarmee ik die log zou kunnen herstellen
de spetters Geplaatst 3 mei 2006 Auteur Geplaatst 3 mei 2006 En voor de duidelijkheid, hij staat wel bij mijn statistieken.
Kruimeldief Geplaatst 3 mei 2006 Geplaatst 3 mei 2006 Hmmmmmmmm, waar moet ik zijn op die pagina, ik zie (voor mij) geen optie waarmee ik die log zou kunnen herstellen <{POST_SNAPBACK}> http://www.geocaching.nl/diy/UpdateCacheLog.php Ik heb hem al ge-updated.
Reintje de Vos † Geplaatst 3 mei 2006 Geplaatst 3 mei 2006 Heeft iemand een idee waar dit in zit? In de mail die je hebt gekregen bij je activatie code staat o.a. de volgende passage: Via de "Doe het Zelf" pagina's, die je kunt berijken via www.geocaching.nl/diy/ kun je onder andere persoonlijke kaarten aanmaken. Op www.geocaching.nl/diy/ staat beschreven wat je moet doen als je een cache ten onrechte op je kaart hebt staan of in je statistieken ontbreekt. Lees dat even, want dat voorkomt onnodige vragen. Op deze pagina staat het een en ander bij de statistieken beschreven. Bij de FAQs staat een tabje "Cache kaarten fout" Bij Zoek op deze site staan sinds enige dagen ook al deze knopjes. Kun je je voorstellen dat ik ondertussen niet meer weet hoe ik deze vraag kan voorkomen? Omdat jij in mijn doelgroep zit (anders had je de vraag niet gesteld) zou ik graag nog suggesties ter verbetering krijgen. Mag ook per mail.
de spetters Geplaatst 3 mei 2006 Auteur Geplaatst 3 mei 2006 Hmmmmmmmm, waar moet ik zijn op die pagina, ik zie (voor mij) geen optie waarmee ik die log zou kunnen herstellen <{POST_SNAPBACK}> http://www.geocaching.nl/diy/UpdateCacheLog.php Ik heb hem al ge-updated. <{POST_SNAPBACK}> Dank je!!! Weer een irritant groen puntje minder
de spetters Geplaatst 3 mei 2006 Auteur Geplaatst 3 mei 2006 Heeft iemand een idee waar dit in zit? In de mail die je hebt gekregen bij je activatie code staat o.a. de volgende passage: Via de "Doe het Zelf" pagina's, die je kunt berijken via www.geocaching.nl/diy/ kun je onder andere persoonlijke kaarten aanmaken. Op www.geocaching.nl/diy/ staat beschreven wat je moet doen als je een cache ten onrechte op je kaart hebt staan of in je statistieken ontbreekt. Lees dat even, want dat voorkomt onnodige vragen. Op deze pagina staat het een en ander bij de statistieken beschreven. Bij de FAQs staat een tabje "Cache kaarten fout" Bij Zoek op deze site staan sinds enige dagen ook al deze knopjes. Kun je je voorstellen dat ik ondertussen niet meer weet hoe ik deze vraag kan voorkomen? Omdat jij in mijn doelgroep zit (anders had je de vraag niet gesteld) zou ik graag nog suggesties ter verbetering krijgen. Mag ook per mail. <{POST_SNAPBACK}> De vraag voorkomen kan waarschijnlijk niet, maar met de bovenstaande helpteksten had ik het op kunnen lossen. Dat betekend dat als ik het kan, iedereen het toch zou moeten kunnen Dus het slechte nieuws is ik kan je niet helpen met suggesties , het goede nieuws is dat je uitleg dus duidelijk is
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden