Spring naar bijdragen

toon niet gevonden caches


de spetters

Aanbevolen berichten

ReizenReizen

Heeft iemand een idee waar dit in zit?

In de mail die je hebt gekregen bij je activatie code staat o.a. de volgende passage:

Via de "Doe het Zelf" pagina's, die je kunt berijken via www.geocaching.nl/diy/ kun je onder andere persoonlijke kaarten aanmaken. Op www.geocaching.nl/diy/ staat beschreven wat je moet doen als je een cache ten onrechte op je kaart hebt staan of in je statistieken ontbreekt.

Lees dat even, want dat voorkomt onnodige vragen.

 

Op deze pagina staat het een en ander bij de statistieken beschreven.

 

Bij de FAQs staat een tabje "Cache kaarten fout"

 

Bij Zoek op deze site staan sinds enige dagen ook al deze knopjes.

 

 

Kun je je voorstellen dat ik ondertussen niet meer weet hoe ik deze vraag kan voorkomen?

Omdat jij in mijn doelgroep zit (anders had je de vraag niet gesteld) zou ik graag nog suggesties ter verbetering krijgen. Mag ook per mail.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Heeft iemand een idee waar dit in zit?

In de mail die je hebt gekregen bij je activatie code staat o.a. de volgende passage:

Via de "Doe het Zelf" pagina's, die je kunt berijken via www.geocaching.nl/diy/ kun je onder andere persoonlijke kaarten aanmaken. Op www.geocaching.nl/diy/ staat beschreven wat je moet doen als je een cache ten onrechte op je kaart hebt staan of in je statistieken ontbreekt.

Lees dat even, want dat voorkomt onnodige vragen.

 

Op deze pagina staat het een en ander bij de statistieken beschreven.

 

Bij de FAQs staat een tabje "Cache kaarten fout"

 

Bij Zoek op deze site staan sinds enige dagen ook al deze knopjes.

 

 

Kun je je voorstellen dat ik ondertussen niet meer weet hoe ik deze vraag kan voorkomen?

Omdat jij in mijn doelgroep zit (anders had je de vraag niet gesteld) zou ik graag nog suggesties ter verbetering krijgen. Mag ook per mail.

 

 

De vraag voorkomen kan waarschijnlijk niet, maar met de bovenstaande helpteksten had ik het op kunnen lossen. Dat betekend dat als ik het kan, iedereen het toch zou moeten kunnen :crybaby:

 

Dus het slechte nieuws is ik kan je niet helpen met suggesties :D , het goede nieuws is dat je uitleg dus duidelijk is :blink:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...