Ravje Geplaatst 22 april 2006 Geplaatst 22 april 2006 Ik ga in de meivakantie met mijn moeder naar Zuid-Limburg en wil daar o.a. gaan cachen. Mijn moeder loopt gewoonlijk met een rollater, maar we willen nu een rolstoel meenemen. Ik zou het zo leuk vinden om eens met mijn moeder te cachen. Welke multi-caches (max. 4 km) in Zuid-Limburg zijn geschikt?
Gast Team_Maju Geplaatst 22 april 2006 Geplaatst 22 april 2006 GCHGMJ Roadrunner route.. is wel 6 km, maar deze tocht is speciaal gemaakt door de legger omdat zijn vrouw met rollator loopt.
Spider Geplaatst 22 april 2006 Geplaatst 22 april 2006 Deze is heel goed te doen met rolstoel en rollator, en ligt nog eens in Zuid Limburg http://www.geocaching.com/seek/cache_detai...f0-4264c7cef3e3
Reintje de Vos † Geplaatst 29 april 2006 Geplaatst 29 april 2006 ... Mijn moeder loopt gewoonlijk met een rollater, maar we willen nu een rolstoel meenemen. Ik zou het zo leuk vinden om eens met mijn moeder te cachen. Welke multi-caches (max. 4 km) in Zuid-Limburg zijn geschikt? Als je bij "mijn kaart" op "Extra" klikt, krijg je een venster waarin je deze gegevens kunt invoeren. Daarna krijg je een zoomable kaart die alle caches laat zien die aan jou eisen voldoen.
Ravje Geplaatst 29 april 2006 Auteur Geplaatst 29 april 2006 Dat is een goede tip. Maandag ga ik weg. Mijn moeder had er zin in.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden