Spring naar bijdragen

Stipjes weg zonder loggen?


Ruud4d

Aanbevolen berichten

Weet iemand (en wellicht anders Reintje) hoe je de stippen van de kaart krijgt zonder te loggen? Het geval wil namelijk dat ik samen met team Maju 2 caches heb waarvan de een de eigenaar is maar waar ook de ander bij staat op de site. Die hebben we dus samen uitgezet en daarom is het niet leuk en gepast om die te loggen. Ook op "Ignore" zetten van een cache zorgt er niet voor dat een stip van de kaart verdwijnt.

Is hier eigenlijk wel een oplossing voor?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Het geval wil namelijk dat ik samen met team Maju 2 caches heb waarvan de een de eigenaar is maar waar ook de ander bij staat op de site. Die hebben we dus samen uitgezet en daarom is het niet leuk en gepast om die te loggen.

Is hier eigenlijk wel een oplossing voor?

 

Is het niet mogelijk dat je gewoon logt als found en daarna door de cache-eigenaar de log laat deleten?

Het antwoord van de Roode Loper bied maar even soelaas. Na een tijdje heeft het systeem door dat het om een verwijderde log gaat.

 

Wat mij betreft is het verhaal simpel. Het niet "leuk en gepast" zijn om de betreffende cache te loggen heeft vast betrekking op de extra punten in de statistieken. Maar blijkbaar staan de caches op naam van Maju en niet op naam van Ruud4D. En dan bedoel ik de naam achter het profiel op de cache pagina en niet de tekst die daar staat.

De twee caches tellen mee in de statistieken van Maju, maar niet bij Ruud4d. Om dat te compenseren zou Ruud4D kunnen loggen, waardoor ze ook daar meetellen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast Team_Maju

Heb het net geprobeerd, de cache waarvan Ruud de eigenaar is.. puntje is nu weg, maar als het goed is wordt dat straks weer rechtgetrokken, want ik zie dus dat die ook al heb ik log verwijderd, wel nog meeteld als gevonden.. en dat willen we dus niet.

 

Dus ik wil mijn stipje terug! :cry:

 

Misschien toch maar potje screenwhitner halen :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dat begrijp ik. Voortbordurend daarop, en meedenkend van mijn kant, vroeg ik me af of, vooral omdat wij het niet kunnen, het een optie is voor de vraagsteller om de niet gewenste caches op ignore te zetten.

Ik weet dus niet zeker of het op ignore zetten van een cache op geocaching.com, zal resluteren in een "verdwenen" stipje op "onze" kaart.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast Team_Maju

Stipje komt dus niet meer terug op de .nl site. Heb nu dus verschil in founds op .nl en .com ( op .com staat wel de juiste)

 

Hb maar ff verzoek ingediend bij Reintje om ene cache GCV115 te verwijderen uit mijn foundslijst.. hoop maar dat het lukt.

 

Dan maar een blijvend stipje op mijn kaart.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...