Spring naar bijdragen

Artikel telegraaf 8 april 2006


Wamoje

Aanbevolen berichten

Bij mijn weten heb ik maar voor één cache een schepje nodig gehad, deze lag echter aan het strand en daar wordt wel meer gegraven.

Ruud :lol1:

 

Vergeet ook First Dutch bij Soest niet, die ligt 20 cm onder het zand! Die heb ik toevallig vandaag samen met een groep gevonden tijdens het lopen van het Spikeypad. Daar hadden we dus een metaaldetector en een schep voor nodig.

 

Deze cache stamt wel uit de beginperiode dat er nog geen richtlijnen waren en dus ook nog geen verbod op (be)graven.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Bij mijn weten heb ik maar voor één cache een schepje nodig gehad, deze lag echter aan het strand en daar wordt wel meer gegraven.

Ruud :lol1:

Vergeet ook First Dutch bij Soest niet, die ligt 20 cm onder het zand! Die heb ik toevallig vandaag samen met een groep gevonden tijdens het lopen van het Spikeypad. Daar hadden we dus een metaaldetector en een schep voor nodig.

Deze cache stamt wel uit de beginperiode dat er nog geen richtlijnen waren en dus ook nog geen verbod op (be)graven.

Inderdaad, zo zijn er nog wel een paar, maar dat was voor de richtlijnen van de .com, vandaar mijn opmerking dat het niet nodig is voor een cache te graven.

Ruud :eek:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vergeet ook First Dutch bij Soest niet, die ligt 20 cm onder het zand!

 

 

 

Het was waarschijnlijk stom geluk, maar toen wij "first Dutch" liepen, stond mijn gps op 0 mtr. toen ik zei,"nou dan moet ie hier liggen". Ik stak mijn hand in het zand, en trok zo die kist naar boven!!! :eek:

 

We hebben 10 minuten over de grond liggen rollen van het lachen, want ik geloof niet dat we dat nog ooit mee zullen maken! :eek:

 

Dat zijn van die dingen die je dus echt bij blijven!!

 

Wat een hobby hè :lol1:

 

Groeten...Wil :P

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...