Spring naar bijdragen

1 april?


Aanbevolen berichten

ReizenReizen

Terwijl half cachend Nederland in Naarden zit, zit ik naar een aparte melding te kijken. Vreemde melding en dat heeft betrekking op de startpagina van www.geocaching.nl waar je een nieuwe topic ziet, "Topic: betreft jou website". Nu, deze topic krijg ik er dus niet voor cq. bestaat niet. 1 april  :huh:  :blink:

Waarschijnlijk pasten deze berichten niet op het forum en heeft een moderator voor dat hij naar Naarden vertrok nog even snel deze berichten verwijderd.

Het laatste bericht werd om 08.25 geplaatst.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Terwijl half cachend Nederland in Naarden zit, zit ik naar een aparte melding te kijken. Vreemde melding en dat heeft betrekking op de startpagina van www.geocaching.nl waar je een nieuwe topic ziet, "Topic: betreft jou website". Nu, deze topic krijg ik er dus niet voor cq. bestaat niet. 1 april  :huh:  :blink:

 

Was geen 1 april grap, maar een commercieel bericht, van iemand die zich wilde verrijken via dit forum. Het is dus ook geen 1 april grap dat de berichten eruit geknikkerd zijn :eek:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Terwijl half cachend Nederland in Naarden zit, zit ik naar een aparte melding te kijken. Vreemde melding en dat heeft betrekking op de startpagina van www.geocaching.nl waar je een nieuwe topic ziet, "Topic: betreft jou website". Nu, deze topic krijg ik er dus niet voor cq. bestaat niet. 1 april  :huh:  :blink:

Waarschijnlijk pasten deze berichten niet op het forum en heeft een moderator voor dat hij naar Naarden vertrok nog even snel deze berichten verwijderd.

Het laatste bericht werd om 08.25 geplaatst.

 

Ben wel nieuwsgierig wat Kruimel niet heeft toegelaten op het forum?

We wachten af! :eek:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Okee, bedankt hoor. Ik vond hetzelf wel geslaagd, temeer omdat er geen andere berichten te zien waren. Maar de grap is dus werkelijkheid. Laatste melding om 8.25 en toen kwam ondergetekende. Ach, ik zit te wachten tot het droog wordt om eens iets niet geocachend gerelateerd te doen :blink: .

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Terwijl half cachend Nederland in Naarden zit, zit ik naar een aparte melding te kijken. Vreemde melding en dat heeft betrekking op de startpagina van www.geocaching.nl waar je een nieuwe topic ziet, "Topic: betreft jou website". Nu, deze topic krijg ik er dus niet voor cq. bestaat niet. 1 april  :huh:  :blink:

Waarschijnlijk pasten deze berichten niet op het forum en heeft een moderator voor dat hij naar Naarden vertrok nog even snel deze berichten verwijderd.

Het laatste bericht werd om 08.25 geplaatst.

Ben wel nieuwsgierig wat Kruimel niet heeft toegelaten op het forum?

We wachten af! :eek:

Net even bij de bannelingen gekeken en er stond een frisse bij.

Pas aangemeld en alweer snel geband.

Door op berichten te klikken kwam ik erachter wat hij had gepost.

Het is voor mij geheel duidelijk waarom deze gebruiker is geband!

bewerkt door JandeBeHanger
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ben wel nieuwsgierig wat Kruimel niet heeft toegelaten op het forum?

We wachten af! :thumbup:

 

 

Uit betrouwbare bron en eerste hand vernomen

 

Nog betrouwbaarder is mijn bron: Kruimel.

En deze zat om 08.25 hier aan de koffie terwijl ik de Kralencache ging loggen. :rolleyes::thumbup:

 

Ger@ld

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...