Spring naar bijdragen

buitenlanse caches loggen


Geo-smurfin

Aanbevolen berichten

Hallo mede cachers,

 

Zou iemand mij kunnen vertellen hoe ik buitenlandse caches kan loggen, Ik ben een weekje in Schotland geweest en zou graag die caches willen loggen, dat moet op de .com site, zo ver was ik al, maar mijn engels is niet ZOOO heel erg geweldig en word er geen wijs van op die site,

 

(heb me daar overigens wel aardig kunnen redden, maar engels lezen is voor mij iets moeilijker!!) :-/

 

Alvast hartstikker bedankt,

geo-smurfin (karin)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Hallo mede cachers,

 

Zou iemand mij kunnen vertellen hoe ik buitenlandse caches kan loggen, Ik ben een weekje in Schotland geweest en zou graag die caches willen loggen, dat moet op de .com site, zo ver was ik al, maar mijn engels is niet ZOOO heel erg geweldig en word er geen wijs van op die site,

 

(heb me daar overigens wel aardig kunnen redden, maar engels lezen is voor mij iets moeilijker!!) :-/

 

Alvast hartstikker bedankt,

geo-smurfin (karin)

 

Hoi Geo-Smurfin,

 

Alle caches worden toch op .com gelogd? Het enige verschil is mogelijkerwijs de taal waarin je ze logt... :thumbdown:

 

Geo_Taz

bewerkt door geo_taz
Link naar opmerking
Deel via andere websites

als je in nederland logt, dan doe je dat ook op de .com site en die is toch in het engels.

het werkt precies hetzelfde.

en als je een cache gevonden hebt, dan heb je vast de cache-pagina kunnen vinden.

gewoon op die pagina moet je loggen, net als bij nederlandse caches.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

En als je er in het engels niet uit komt of je kan geen vertaler vinden, log je gewoon in het Nederlands!

 

hm, dat zal de cachelegger leuk vinden.

 

Denk je eens in, een Arabier logt jouw cache en logt in het Arabisch.....

 

Mijn mening is dat je of logt in de taal van het land waar de cache ligt, of in het Engels. Maar goed dat is mijn mening.

 

Dan is de tip om een vertaler te zoeken cq hier op het forum te vragen een betere. Of log heel kort.

 

Jan

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...