Spring naar bijdragen

Nieuwe versie GeoToad: 3.9


Aanbevolen berichten

klinkt inderdaad vreemd.

De gifjes zoals de sterren en de kistjes worden door GPXSonar zelf gegenereert. Die zal je ten alletijde zien.

Als ik echter de PPC in de craddle heb worden ok de foto's erbij opgehaald via de verbinding van de PC.

Die foto's .jpg blijven bij mij bewaart op de PPC in de tempIE map van de PPC.

Als ik morgen weer dezelfde pagina oproep terwijl ik offline ben krijg ik nog keurig alle foto's te zien.

 

Ger@ld

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Het is ook geen windows programma en heeft geen gebruikers interface voor windows, het is zoals de extentie al laat blijken een EXEcutable file, de wat "oudere" pc gebruikers onder ons waren dit in de DOS jaren niet anders gewend. Om het eenvoudig uit te leggen zijn eigenlijk alle programma's die je onder windows gebruikt zo gemaakt ,ze hebben alleen een mooi jasje gekregen en dat heeft dit niet, maar het werkt als een tierelier...............bedankt Geokunis, ik wist ook niet dat dit er was.

 

 

OK: is duidelijk.

 

Bedankt,

 

Geopatra.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Terug naar GeoToad.

Gisteren even geprobeerd een uitvraag te doen naar caches 25 km of mile rond mijn thuiscoördinaat die niet door mij zijn gevonden. Wat opvalt is dat bij vele caches de beschrijving ergens midden in een zin wordt afgebroken en dus niet geheel wordt getoond. Ik had de uitvoer gezet op html-decrypt.

En helaas wat heb je bijvoorbeeld onderweg aan caches die niet de gehele beschijving bevatten.

 

Groeten Haak.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Terug naar GeoToad.

Gisteren even geprobeerd een uitvraag te doen naar caches 25 km of mile rond mijn thuiscoördinaat die niet door mij zijn gevonden. Wat opvalt is dat bij vele caches de beschrijving ergens midden in een zin wordt afgebroken en dus niet geheel wordt getoond. Ik had de uitvoer gezet op html-decrypt.

En helaas wat heb je bijvoorbeeld onderweg aan caches die niet de gehele beschijving bevatten.

 

Groeten Haak.

 

Heb er ook even mee zitten experimenteren.....in gpx krijg ik complete teksten....behalve foto's :huh:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Kijk ook eens naar deze:

 

Yagcu

 

 

Screenshot

 

Cool!

Deze kan ook zoeken vanaf een coordinaat, niet door mezelf gevonden, met straal in km.

Veel gebruiksvriendelijker dan Geotoad, maar met zo te zien wat minder zoekmogelijkheden (maar dat boeit eigenlijk niet zo...). Maar daar voor in de plaats krijg je en databaseje met caches: erg goed!

 

bedankt voor de tip!

 

Niels van team Geokunis2

bewerkt door geokunis2
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Best handig tooltje :-)

 

Maar zou graag willen dat hij voor elke cache een aparte html maakt, dat is handiger voor op mijn nokia telefoon.

 

Kan echter nergens het emailadres van de programmeur vinden om hem te vragen of hij tijd heeft deze functionaliteit in te bouwen.

 

Ben zelfs programmeur voor de hobby en wilde net aan iets dergelijks beginnen.

 

Groetjes,

Gert

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 4 weeks later...
Best handig tooltje :-)

 

Maar zou graag willen dat hij voor elke cache een aparte html maakt, dat is handiger voor op mijn nokia telefoon.

 

Kan echter nergens het emailadres van de programmeur vinden om hem te vragen of hij tijd heeft deze functionaliteit in te bouwen.

 

Ben zelfs programmeur voor de hobby en wilde net aan iets dergelijks beginnen.

 

Groetjes,

Gert

 

Geotoad kan ze wel allemaal in één grote html-bestand spugen. Misschien kan jij als hobby-programmeur een tooltje schrijven die ze splitst in separate html bestanden. Perl is daar bv uitermate geschikt voor...

 

succes!

 

team Geokunis2

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Best handig tooltje :-)

 

Maar zou graag willen dat hij voor elke cache een aparte html maakt, dat is handiger voor op mijn nokia telefoon.

 

Kan echter nergens het emailadres van de programmeur vinden om hem te vragen of hij tijd heeft deze functionaliteit in te bouwen.

 

Ben zelfs programmeur voor de hobby en wilde net aan iets dergelijks beginnen.

 

Groetjes,

Gert

 

Geotoad kan ze wel allemaal in één grote html-bestand spugen. Misschien kan jij als hobby-programmeur een tooltje schrijven die ze splitst in separate html bestanden. Perl is daar bv uitermate geschikt voor...

 

succes!

 

team Geokunis2

 

Wat ik doe, downloaden als GPX, inlezen in GSAK, opslaan als HTML op de pocket pc allemaal apparte htm's met index file's etc.....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...