Spring naar bijdragen

SWWET LAKE CITY COIN


Aanbevolen berichten

ReizenReizen

Stoer! Die van mij gaat zeker wel op reis. Maar zo'n mooie munt ga ik niet in de eerste de beste cache stoppen. Misschien bewaar ik hem ook wel voor als ik eens in het buitenland ben... Maar hij gaat zeker niet in de kast, daar zijn geocoins niet voor :dribble:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wij nemen hem van de zomer mee naar Italie!

denken dat hij nu erg snel weg zou zijn als je hem hier ergens dropped!

 

Maar goed we zien wel

 

Veel succes met jullie coin Pa en Ma Beer!! :dribble:

 

 

groetjes inkesa

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 gaat op reis vanuit Zuid-Frankrijk:wine: in juni 2 zijn geruild met de USA :dribble: ja en dan nog 2 van die zou ik het nog niet weten.

 

Gr. Saffier

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik ga die van mij volgende week in Atlanta droppen ...  ;)

Samen met een van mijn glimmende vriendjes...

 

Klopt en overigens drop ik ook nog twee andere coins (een Nederlandse en een Duitse) en een drietal Travel Bugs... :cry:

 

En de doelstelling is om ze ook allemaal in verschillende caches achter te laten anders wordt het wat te makkelijk voor onze Amerikaanse collega's :dribble:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Eén zit in de rugtas, te loggen als je ons tegennkomt, net als een Limited Edition. De rest... 1 is al weggegeven. De anderen zullen ook binnenkort wel als cadeautjes de deur uit gaan.

Ruud :dribble:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb er ook nog één voor Twinlife, die krijgt hem alleen als hij zijn 2001ste bericht post. Dit moet dan wel gebeuren voor het eind van de HHB anders kan hij er naar  ;)

Ruud :dribble:

:lol1:

Ik hoor het al, Twinnie heeft geen belangstelling. Blijf ik wel met een paar coins zitten, wat moet ik er mee?

Ruud :cry:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mijn coin gaat ook reizen. Heb alleen nog niet besloten waar hij gaat starten. Misschien houd ik hem ook wel tot we op vakantie gaan, maar dat horen jullie nog wel.

De LE gaat in ieder geval ergens in het buitenland geplaatst worden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik hoor het al, Twinnie heeft geen belangstelling. Blijf ik wel met een paar coins zitten, wat moet ik er mee?

Ruud :thumbdown:

 

Een aan mij doneren :blush:

Als hij voor het einde van de HHB niet zijn 2001ste bericht geplaatst heeft is hij voor jou :yes:

Ruud :beerchug:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...