Pa en Ma Beer Geplaatst 13 maart 2006 Share Geplaatst 13 maart 2006 mijn eerste sweet lake nicht coin is al in Denemarken gaan die van jullie ook op reis of in de kast http://www.geocaching.com/seek/cache_detai...11-e4c592925094 Groet Pa en Ma Beer Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
dafoolio Geplaatst 13 maart 2006 Share Geplaatst 13 maart 2006 Stoer! Die van mij gaat zeker wel op reis. Maar zo'n mooie munt ga ik niet in de eerste de beste cache stoppen. Misschien bewaar ik hem ook wel voor als ik eens in het buitenland ben... Maar hij gaat zeker niet in de kast, daar zijn geocoins niet voor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
inkesa Geplaatst 13 maart 2006 Share Geplaatst 13 maart 2006 Wij nemen hem van de zomer mee naar Italie! denken dat hij nu erg snel weg zou zijn als je hem hier ergens dropped! Maar goed we zien wel Veel succes met jullie coin Pa en Ma Beer!! groetjes inkesa Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
geo_taz Geplaatst 13 maart 2006 Share Geplaatst 13 maart 2006 Ik ga die van mij volgende week in Atlanta droppen ... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
dafoolio Geplaatst 13 maart 2006 Share Geplaatst 13 maart 2006 Ik ga die van mij volgende week in Atlanta droppen ... <{POST_SNAPBACK}> Samen met een van mijn glimmende vriendjes... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Saffier Geplaatst 13 maart 2006 Share Geplaatst 13 maart 2006 1 gaat op reis vanuit Zuid-Frankrijk:wine: in juni 2 zijn geruild met de USA ja en dan nog 2 van die zou ik het nog niet weten. Gr. Saffier Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
geo_taz Geplaatst 13 maart 2006 Share Geplaatst 13 maart 2006 Ik ga die van mij volgende week in Atlanta droppen ... <{POST_SNAPBACK}> Samen met een van mijn glimmende vriendjes... <{POST_SNAPBACK}> Klopt en overigens drop ik ook nog twee andere coins (een Nederlandse en een Duitse) en een drietal Travel Bugs... En de doelstelling is om ze ook allemaal in verschillende caches achter te laten anders wordt het wat te makkelijk voor onze Amerikaanse collega's Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Biertjuh Geplaatst 13 maart 2006 Share Geplaatst 13 maart 2006 Eén zit in de rugtas, te loggen als je ons tegennkomt, net als een Limited Edition. De rest... 1 is al weggegeven. De anderen zullen ook binnenkort wel als cadeautjes de deur uit gaan. Ruud Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Biertjuh Geplaatst 13 maart 2006 Share Geplaatst 13 maart 2006 Ik heb er ook nog één voor Twinlife, die krijgt hem alleen als hij zijn 2001ste bericht post. Dit moet dan wel gebeuren voor het eind van de HHB anders kan hij er naar Ruud Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
TeamTobi Geplaatst 13 maart 2006 Share Geplaatst 13 maart 2006 Ik heb er ook nog één voor Twinlife, die krijgt hem alleen als hij zijn 2001ste bericht post. Dit moet dan wel gebeuren voor het eind van de HHB anders kan hij er naar Ruud <{POST_SNAPBACK}> Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Biertjuh Geplaatst 13 maart 2006 Share Geplaatst 13 maart 2006 Ik heb er ook nog één voor Twinlife, die krijgt hem alleen als hij zijn 2001ste bericht post. Dit moet dan wel gebeuren voor het eind van de HHB anders kan hij er naar Ruud Ik hoor het al, Twinnie heeft geen belangstelling. Blijf ik wel met een paar coins zitten, wat moet ik er mee? Ruud Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bitte ein Bit Geplaatst 13 maart 2006 Share Geplaatst 13 maart 2006 Ik hoor het al, Twinnie heeft geen belangstelling. Blijf ik wel met een paar coins zitten, wat moet ik er mee?Ruud <{POST_SNAPBACK}> Een aan mij doneren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
giga Geplaatst 14 maart 2006 Share Geplaatst 14 maart 2006 Mijn coin gaat ook reizen. Heb alleen nog niet besloten waar hij gaat starten. Misschien houd ik hem ook wel tot we op vakantie gaan, maar dat horen jullie nog wel. De LE gaat in ieder geval ergens in het buitenland geplaatst worden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Biertjuh Geplaatst 14 maart 2006 Share Geplaatst 14 maart 2006 Ik hoor het al, Twinnie heeft geen belangstelling. Blijf ik wel met een paar coins zitten, wat moet ik er mee?Ruud Een aan mij doneren Als hij voor het einde van de HHB niet zijn 2001ste bericht geplaatst heeft is hij voor jou Ruud Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
luilak Geplaatst 14 maart 2006 Share Geplaatst 14 maart 2006 Ik heb er ook nog één voor Twinlife, die krijgt hem alleen als hij zijn 2001ste bericht post. Dit moet dan wel gebeuren voor het eind van de HHB anders kan hij er naar Ruud <{POST_SNAPBACK}> ik ben ook niet te beroerd om hem van je aan te nemen groetjes Luilak Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden