Spring naar bijdragen

Waar te kopen?


Gast rittap

Aanbevolen berichten

Nu ben ik van plan om een eTrex Legend aan te schaffen. Maar ja, waar koop je zoiets?

 

Had al iets ghoord van Knifemen over één of ander zaakje in R'dam dat ik ben vergeten.

 

Weet iemand iets in de buurt van R'dam???

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Dit moet inderdaad nog wel te doen zijn als ik een big smile opzet tegen mijn ouders!

Bedankt, en dichterbij mag ook altijd nog! (Ach, ben lui :P )

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nu ben ik van plan om een eTrex Legend aan te schaffen. Maar ja, waar koop je zoiets?

 

Had al iets ghoord van Knifemen over één of ander zaakje in R'dam dat ik ben vergeten.

 

Weet iemand iets in de buurt van R'dam???

www.gps.nl, daar kost-ie € 200,00 (volgens mij ook online bestellen)

www.futurumshop.com, daar kost-ie € 209,00

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Internet IS the place to go. Zou marktplaats niet overslaan, daar zijn ook verkopers van nieuwe apparatuur, ik heb een Legend (Nieuw) gezien voor €190,00. Weet niet over de verzendkosten, maar heb wel goede ervaring met bestellen via marktplaats. Dat betrof evenwel slechts een pc-kabel voor €13,00...

 

Flatfisher

 

Kleine edit: mijn schoonouders wonen vlakbij Notter, ik kom daar dus wel eens. En dan wetende dat je een adres hebt om naar toe te gaan bij problemen, dan zou ik mijn volgende GPS waarschijnlijk daar kopen. Een GPS 72 waarschijnlijk..

bewerkt door flatfisher
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Al geantwoord: www.gps-garmin.nl, www.gps.nl, "Moordrecht", "Notter".

Allemaal synoniemen voor "Waypoint". Bezoekje zeker waard, op zaterdag wel vaak druk

Ik heb zelf goede ervaringen met hun advies bij aankoop en later met de service (fietsteun gebroken, zonder kosten omgeruild :thumbup: ).

Tip: kijk eens op hun forum

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dat is voor het eerst dat Correct goedkoop is! Bedankt!

 

Dat is natuurlijk niet helemaal waar, maar inderdaad niet altijd...

Ik heb mijn Magellan Sportrak Map indertijd daar gekocht en net als met wat andere dingen waren ze bij Correct echt de goedkoopste.

Vroeger had Correct daarbij ook een goede naam wat betreft service, maar daar zou ik nu niet al te hard meer op rekenen (maar daar ben ik bij Bever - met andere producten, want gps-en bizar duur, dus kijk niet eens meer, ook niet erg tevreden over)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...