De Roode Loper Geplaatst 7 maart 2006 Geplaatst 7 maart 2006 (bewerkt) Ik heb al ergens gelezen dat de 60 een wp kan projecteren, maar kan hij ook een WP middelen (ivm uitzetten cache)? Hij heeft in ieder geval een quad helix antenne en daar ben ik wel gecharmeerd van. 7 maart 2006 bewerkt door De Roode Loper
lufjoe.nl Geplaatst 7 maart 2006 Geplaatst 7 maart 2006 Yep, je kunt ook een gemiddelde laten uitrekenen. Als je op Mark klikt dan is het de meeste linkse functie ondering "Gem". Succes
De Roode Loper Geplaatst 7 maart 2006 Auteur Geplaatst 7 maart 2006 Yep, je kunt ook een gemiddelde laten uitrekenen. Als je op Mark klikt dan is het de meeste linkse functie ondering "Gem". Succes <{POST_SNAPBACK}> Gezien je "handtekening" heb je het over de gewone 60 of over de Mpa 60 CS?
deBruineBeren Geplaatst 7 maart 2006 Geplaatst 7 maart 2006 Volgens pagina 18 van de handleiding kan hij het wel.
De Roode Loper Geplaatst 7 maart 2006 Auteur Geplaatst 7 maart 2006 Volgens pagina 18 van de handleiding kan hij het wel. <{POST_SNAPBACK}> Heel geweldig bedankt. Ik weet nu genoeg en mijn keuze is gemaakt.
De Roode Loper Geplaatst 7 maart 2006 Auteur Geplaatst 7 maart 2006 En die keuze is? <{POST_SNAPBACK}> GPS60
Tjeempie Geplaatst 7 maart 2006 Geplaatst 7 maart 2006 (bewerkt) Koop 'm niet bij de futurumshop! Heb vorige week een GPS60 besteld bij de futurumshop en heb 'm nog niet in huis terwijl ze zeggen 2-4 dagen. Heb nu spijt dat ik 'm daar besteld heb! Wel goede keuze de GPS60 zelfde keuze als ik Edit: oja, en ik kreeg net een mailtje dat ze probeerden 'm zo snel mogelijk op de post te doen, maar dat ze me daarover zouden mailen. Op zich aardig natuurlijk, maar het betekent wel dat ik 'm de komende dagen ook nog niet in huis heb 7 maart 2006 bewerkt door Tjeempie
tiliae europaea Geplaatst 7 maart 2006 Geplaatst 7 maart 2006 Ik heb toch hele goede ervaringen met de Futurumshop. Koop 'm niet bij de futurumshop! Heb vorige week een GPS60 besteld bij de futurumshop en heb 'm nog niet in huis terwijl ze zeggen 2-4 dagen. Heb nu spijt dat ik 'm daar besteld heb!Wel goede keuze de GPS60 zelfde keuze als ik Edit: oja, en ik kreeg net een mailtje dat ze probeerden 'm zo snel mogelijk op de post te doen, maar dat ze me daarover zouden mailen. Op zich aardig natuurlijk, maar het betekent wel dat ik 'm de komende dagen ook nog niet in huis heb <{POST_SNAPBACK}>
Biertjuh Geplaatst 7 maart 2006 Geplaatst 7 maart 2006 (bewerkt) Koop 'm niet bij de futurumshop! Heb vorige week een GPS60 besteld bij de futurumshop en heb 'm nog niet in huis terwijl ze zeggen 2-4 dagen. Heb nu spijt dat ik 'm daar besteld heb! Dat is dan jou ervaring Tjeempie, ik heb een andere ervaring, had mijn 60CS nadat zij hun geld binnen hadden, binnen twee dagen in huis Ruud en middelen is een fluitje van een € 0,01 7 maart 2006 bewerkt door Biertjuh
Brabants Hoop Geplaatst 7 maart 2006 Geplaatst 7 maart 2006 Ervaringen en ervaringen kunnen natuurlijk wel eens verschillen, ook ik heb goede ervaringen met de Futurumshop, soms kan het wel eens voorkomen dat hun het ook niet op voorraad hebben omdat juist 2 - 3 mensen dezelfde GPS (o.i.d.) die dag besteld hebben. Daardoor maakt het nog niet dat ze een slechte club zijn. Brabants Hoop
Team Pannelap Geplaatst 7 maart 2006 Geplaatst 7 maart 2006 Ook goede ervaringen met Futurumshop. Enkele GPS gerelateerde spullen daar gekocht en een groot aantal fietscomponenten.
Crow & Éowyn Geplaatst 7 maart 2006 Geplaatst 7 maart 2006 Ik heb nog wel een GPS 60 CS te koop hoor, af te halen met gratis bakje koffie bij mij thuis. (sorry beetje off topic maar ja)
Tjeempie Geplaatst 7 maart 2006 Geplaatst 7 maart 2006 Mijn eerste indruk was ook erg positief hoor en ik begrijp best dat er altijd iets mis kan gaan. Jammer alleen dat het net bij mij is . Daar komt dan ook mijn frustratie vandaan die ik hier even ventileerde. Ik zit verdorie al een week naast de brievenbus en ik kan je vertellen: daar is het bij mij thuis ongeveer net zo koud als buiten Verder meen ik nog steeds wat ik zeg: NU, op dit moment kan je de GPS60 beter ergens anders bestellen, of in ieder geval even bellen of hij in voorraad is, want dat stond bij mij ook op de site, maar toch ze hebben 'm nu blijkbaar niet! Verder blijken de ervaringen dus goed, dus verder neem ik wat ik heb gezegd over de Futurumshop terug!
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden