Spring naar bijdragen

GPS60


De Roode Loper

Aanbevolen berichten

ReizenReizen

Koop 'm niet bij de futurumshop! Heb vorige week een GPS60 besteld bij de futurumshop en heb 'm nog niet in huis terwijl ze zeggen 2-4 dagen. Heb nu spijt dat ik 'm daar besteld heb!

Wel goede keuze de GPS60 :eek: zelfde keuze als ik :eek:

 

Edit: oja, en ik kreeg net een mailtje dat ze probeerden 'm zo snel mogelijk op de post te doen, maar dat ze me daarover zouden mailen. Op zich aardig natuurlijk, maar het betekent wel dat ik 'm de komende dagen ook nog niet in huis heb :thumbup:

bewerkt door Tjeempie
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb toch hele goede ervaringen met de Futurumshop.

 

Koop 'm niet bij de futurumshop! Heb vorige week een GPS60 besteld bij de futurumshop en heb 'm nog niet in huis terwijl ze zeggen 2-4 dagen. Heb nu spijt dat ik 'm daar besteld heb!

Wel goede keuze de GPS60 :eek: zelfde keuze als ik :eek:

 

Edit: oja, en ik kreeg net een mailtje dat ze probeerden 'm zo snel mogelijk op de post te doen, maar dat ze me daarover zouden mailen. Op zich aardig natuurlijk, maar het betekent wel dat ik 'm de komende dagen ook nog niet in huis heb  :thumbup:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Koop 'm niet bij de futurumshop! Heb vorige week een GPS60 besteld bij de futurumshop en heb 'm nog niet in huis terwijl ze zeggen 2-4 dagen. Heb nu spijt dat ik 'm daar besteld heb!

Dat is dan jou ervaring Tjeempie, ik heb een andere ervaring, had mijn 60CS nadat zij hun geld binnen hadden, binnen twee dagen in huis :yes:

Ruud :beerchug:en middelen is een fluitje van een € 0,01

bewerkt door Biertjuh
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ervaringen en ervaringen kunnen natuurlijk wel eens verschillen, ook ik heb goede ervaringen met de Futurumshop, soms kan het wel eens voorkomen dat hun het ook niet op voorraad hebben omdat juist 2 - 3 mensen dezelfde GPS (o.i.d.) die dag besteld hebben. Daardoor maakt het nog niet dat ze een slechte club zijn.

 

Brabants Hoop

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mijn eerste indruk was ook erg positief hoor en ik begrijp best dat er altijd iets mis kan gaan. Jammer alleen dat het net bij mij is :beerchug:. Daar komt dan ook mijn frustratie vandaan die ik hier even ventileerde. Ik zit verdorie al een week naast de brievenbus en ik kan je vertellen: daar is het bij mij thuis ongeveer net zo koud als buiten :yes:

 

Verder meen ik nog steeds wat ik zeg: NU, op dit moment kan je de GPS60 beter ergens anders bestellen, of in ieder geval even bellen of hij in voorraad is, want dat stond bij mij ook op de site, maar toch ze hebben 'm nu blijkbaar niet!

 

Verder blijken de ervaringen dus goed, dus verder neem ik wat ik heb gezegd over de Futurumshop terug!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...