gr2 Geplaatst 5 maart 2006 Share Geplaatst 5 maart 2006 (bewerkt) Het ministerie van LNV overweegt natuurgebieden af te sluiten zodra de vogelgriep Nederland bereikt. Dat blijkt uit het voorlopige draaiboek dat het ministerie heeft opgesteld. http://www9.minlnv.nl/servlet/page?_pageid..._item_id=120462 5 maart 2006 bewerkt door gr2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Track_leader Geplaatst 5 maart 2006 Share Geplaatst 5 maart 2006 goeie zaak! Ik heb een cache in Willeskop (altijd Anders) daar landen veel trekvogels op dit moment. Ik heb al een note opgenmen in de cache wat te doen bij het aantreffen van dode vogels. Misschien iets voor op de startpaginga van gc.nl Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Peetee Geplaatst 5 maart 2006 Share Geplaatst 5 maart 2006 Tja, dat zal dan vooral rond deze tijd (maart/april) relevant gaan worden, nu de vogels vanuit Afrika weer naar het noorden gaan trekken. Nou ja, we zien wel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
GeoGerard Geplaatst 6 maart 2006 Share Geplaatst 6 maart 2006 Als je het document goed leest, dan is er in zo'n periode geen kip, geen eieren, geen melk en geen vlees (varken, rund, paard) meer te koop in de supermarkt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Team Professor X Geplaatst 6 maart 2006 Share Geplaatst 6 maart 2006 Het zal maar losbarsten in dit overbevolkte landje. Kijk eens hoeveel mensen nu al griep hebben; laat staan als er een echte haast onbehandelbare vogelgriepvirus in de Homo Sapiens nestelt. Zo'n draaiboek is dan echt wel nodig. Een tijdje de natuur niet in nodigt ons dan mooi uit om meer de stadscaches te gaan doen, of moeten we de dichtbevolkte gebieden dan ook maar vermijden . Maar zonder dollen, laten we duimen dat we gezond blijven Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
leip11 Geplaatst 6 maart 2006 Share Geplaatst 6 maart 2006 dan wacht ik wel thuis tot dat het over is. maar ik ga dan niet meer naar buiten als het niet hoeft. ik heb geen zin in die gekke ziekte in mijn lijf te hebben. hebben ze maar pech dat ik niet naar school toe ga. maar ik wil nog wel blijven leven dan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden