Spring naar bijdragen

Waypoint of Geocache ?


Gast vander.loo

Aanbevolen berichten

Gast vander.loo

Hallo, ik ben een beginner.

Als ik een Geocache download in m'n GPSmap 60Cx wordt hij zichtbaar als Waypoint, staat als schatkist op de kaart maar het Geocache-menu roept "niets gevonden".

Is er iemand die mij kan vertellen hoe ik dit voor elkaar krijg ?

 

Richard van der Loo

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Hallo, ik ben een beginner.

Als ik een Geocache download in m'n GPSmap 60Cx wordt hij zichtbaar als Waypoint, staat als schatkist op de kaart maar het Geocache-menu roept "niets gevonden".

Is er iemand die mij kan vertellen hoe ik dit voor elkaar krijg ?

 

Richard van der Loo

 

 

Kijk eens bij

- HoofdMenu

- Instellen

- Geocache

 

of de juiste waypointsymbolen (de schatkisten) zijn geselecteerd. Waarschijnlijk is dat het probleem.

 

 

LTeunis

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast vander.loo
of bedoel je dat als je de .loc download het icoontje niet automatisch een schatkist wordt??

daarvoor heb je nl de gpx file nodig en die krijg je pas als je premium member bent

Ik ben inderdaad nog geen premium lid maar met EasyGPS wordt de .loc een gpx file, ik zie ook een schatkist op de kaart en in de Waypoint lijst maar in het GeoCache-menu komt niets tevoorschijn.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast vander.loo
Hallo, ik ben een beginner.

Als ik een Geocache download in m'n GPSmap 60Cx wordt hij zichtbaar als Waypoint, staat als schatkist op de kaart maar het Geocache-menu roept "niets gevonden".

Is er iemand die mij kan vertellen hoe ik dit voor elkaar krijg ?

 

Richard van der Loo

 

 

Kijk eens bij

- HoofdMenu

- Instellen

- Geocache

 

of de juiste waypointsymbolen (de schatkisten) zijn geselecteerd. Waarschijnlijk is dat het probleem.

 

 

LTeunis

 

 

Welke symbolen? Links heb ik een wandelaartje en rechts een schatkist met de deksel open. Is dat niet goed ?