Spring naar bijdragen

Waypoint of Geocache ?


Gast vander.loo

Aanbevolen berichten

Gast vander.loo

Hallo, ik ben een beginner.

Als ik een Geocache download in m'n GPSmap 60Cx wordt hij zichtbaar als Waypoint, staat als schatkist op de kaart maar het Geocache-menu roept "niets gevonden".

Is er iemand die mij kan vertellen hoe ik dit voor elkaar krijg ?

 

Richard van der Loo

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Hallo, ik ben een beginner.

Als ik een Geocache download in m'n GPSmap 60Cx wordt hij zichtbaar als Waypoint, staat als schatkist op de kaart maar het Geocache-menu roept "niets gevonden".

Is er iemand die mij kan vertellen hoe ik dit voor elkaar krijg ?

 

Richard van der Loo

 

 

Kijk eens bij

- HoofdMenu

- Instellen

- Geocache

 

of de juiste waypointsymbolen (de schatkisten) zijn geselecteerd. Waarschijnlijk is dat het probleem.

 

 

LTeunis

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast vander.loo
of bedoel je dat als je de .loc download het icoontje niet automatisch een schatkist wordt??

daarvoor heb je nl de gpx file nodig en die krijg je pas als je premium member bent

Ik ben inderdaad nog geen premium lid maar met EasyGPS wordt de .loc een gpx file, ik zie ook een schatkist op de kaart en in de Waypoint lijst maar in het GeoCache-menu komt niets tevoorschijn.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast vander.loo
Hallo, ik ben een beginner.

Als ik een Geocache download in m'n GPSmap 60Cx wordt hij zichtbaar als Waypoint, staat als schatkist op de kaart maar het Geocache-menu roept "niets gevonden".

Is er iemand die mij kan vertellen hoe ik dit voor elkaar krijg ?

 

Richard van der Loo

 

 

Kijk eens bij

- HoofdMenu

- Instellen

- Geocache

 

of de juiste waypointsymbolen (de schatkisten) zijn geselecteerd. Waarschijnlijk is dat het probleem.

 

 

LTeunis

 

 

Welke symbolen? Links heb ik een wandelaartje en rechts een schatkist met de deksel open. Is dat niet goed ?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Welke symbolen? Links heb ik een wandelaartje en rechts een schatkist met de deksel open. Is dat niet goed ?

 

Als ik deze laatste opmerking van je zo lees heb ik de indruk dat je het verkeerde "schatkistje " te pakken hebt .

 

Om te kunnen gaan cachen moet je het "gesloten" schatkistje hebben dat zich dan met de bijhorende info in je Geo cache lijst zal plaatsen.

 

Zodra je de cache dan vind en dat aangeeft in het scherm, zal het kistje zich -Hey presto - openen en verdwijnen uit de Geo cache lijst .

 

Om die reden zal een al reeds geopende schatkist zich niet willen ophouden tussen z'n nog niet gevonden broertjes en zusjes ! :no:

Daar voelt ie zich dan ineens veel te goed voor ;)

 

Groet Cees

bewerkt door kecy
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast vander.loo

Beste "LTeunis" en "Cees", bedankt voor de juiste informatie.

Met links een gesloten kist en rechts een geopende kist werkt het wel.

:D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...