Spring naar bijdragen

"breinbrekers" - Moeilijkheidsgraad 4,5 ster


et1961

Aanbevolen berichten

Hi,

 

Is de "Breinbrekers" cache nu werkelijk zo moeilijk (difficulty 4,5 sterren)? Sinds ik deze cache geplaatst heb, zijn er tot op heden slechts 3 succesvolle pogingen ondernomen :exclamation:

Had ik deze cache misschien met 5 sterren moeten graderen? :butbut:  

 

Zo, genoeg reclame gemaakt voor 1 van mijn verstopte stashes. Breinbrekers

 

SY Etienne

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Hoe kom je aan dat enge knipper-oog ?

 

Hoi Gerard,

 

Ik heb ff gezocht op internet -> "avantar"

Er betaan complete sites met 100-en avantars en animated gifs. De URL's weet ik niet meer.......... ???

Ik heb ook geprobeerd er zelf 1 te maken van diverse foto's maar ik was niet tevreden met het resultaat. Deze vind ik daar in tegen wel aardig. :inlove:

 

SY Etienne

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb je cache gezien en we hebben al een paar keer in de auto (op weg naar andere caches) gepiekerd over de oplossingen van je raadsels, die we erg leuk vinden. De meesten hebben we al opgelost, voor sommigen moeten we nog even gaan zitten nadenken.

Maar dan, cachen in Zeeland, daar is het tot op heden niet van gekomen. De caches in onze directe omgeving zijn op aan het raken, we willen wat vaker een weekendje plannen om een gebied 'uit te kammen'. We komen je cache dus zeker een keer doen. En wat mij betreft mag er nog wel zo één komen, maar dan wellicht iets centraler in het land ;-)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1 month later...

Tja ET 1961,

 

aan het bouwjaar kan het in elk geval niet liggen, maar ik moet zeggen dat ik niet zo'n verschrikkelijke puzzelaar ben. Denk vaak te moeilijk of kom er gewoonweg niet op. Ben dus wel inmiddels begonnen aan het oplossen van de puzzels, maar het coordinaat zoals ik dat nu heb (denk te weten) is nog niet goed genoeg om er een poging aan te wagen.

 

Ik hoop binnenkort een verificatie te kunnen mailen, want met een dergelijke puzzel is dat wel nodig.

Het ligt toch een stukje uit de buurt, dus dan moet er t.a.v. het coordinaat wel wat zekerheid zijn.

Het vinden van de cache komt daarna wel weer.

 

Maar wat betreft je vraag, ik durf in ieder geval wel toe te geven dat hij behoorlijk lastig is.

Maar mij is geleerd.......... de aanhouder wint !

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hi,

 

Voor degene die problemen heeft bij het oplossen van de vragen kan mij natuurlijk altijd om een hint vragen (e-mail) :P Het is natuurlijk niet de bedoeling dat ik de antwoorden ga geven. Voor diegene die zekerheid willen hebben voordat ze de stash locatie gaan bezoeken, kunnen de oplossingen mailen met de vraag -aan mij- om deze te verifieren. Ik kan dan in ieder geval vertellen of er al dan niet fouten in zitten :P

 

SY Etienne :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb alle oplossingen al maanden liggen. Ik vond het zeer toffe en best moeilijke puzzels. Het probleem is inderdaad de afstand. Destijds nog geprobeerd een ontmaagding te forceren, maar toen dat niet meer kon, is deze op een verdere plaats op mijn verlanglijstje komen te staan. Maar deze zomer gaan we er voor, zeker weten.

 

Rovertje

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik ben een week zoet geweest om het op te lossen (hopelijk geod). De cache zelf ligt wat uit de richting maar komt zeker aan de beurt

Hi, Goofy (Rob & Annita)

 

De oplossingen die ik van jullie heb mogen ontvangen zijn .................allemaal goed :D

 

Succes met het vinden van de stash :P

 

 

SY Etienne :P

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Tja ET 1961,

 

aan het bouwjaar kan het in elk geval niet liggen, maar ik moet zeggen dat ik niet zo'n verschrikkelijke puzzelaar ben. Denk vaak te moeilijk of kom er gewoonweg niet op. Ben dus wel inmiddels begonnen aan het oplossen van de puzzels, maar het coordinaat zoals ik dat nu heb (denk te weten) is nog niet goed genoeg om er een poging aan te wagen.

 

Ik hoop binnenkort een verificatie te kunnen mailen, want met een dergelijke puzzel is dat wel nodig.

Het ligt toch een stukje uit de buurt, dus dan moet er t.a.v. het coordinaat wel wat zekerheid zijn.

Het vinden van de cache komt daarna wel weer.

 

Maar wat betreft je vraag, ik durf in ieder geval wel toe te geven dat hij behoorlijk lastig is.

Maar mij is geleerd.......... de aanhouder wint !

Tja Mumzel (Ron) Hi,

 

Ik heb je oplossingen ontvangen. Als dit je eindexamen was, dan had je geen diploma gekregen :P Ik denk dat je nog wat tijd (paar weken schat ik) :P nodig hebt om aan de juiste antwoorden te komen. Mogelijk de tip van Eagels gebruiken om de zaak te verspoeden.

Check je PM, voor de "results" en de hints die ik je gegeven hebt. Verder succes met het oplossen van de verschillende vraagstukken. Schroom niet om me nog een keer om 1 of meerdere hints te vragen.

 

SY Etienne :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Weet waar ik zoeken moet, maar voorlopig zou ik wel een flink stuk buitengaats moeten zwemmen en een forse duik nemen om die cache te vinden, toch vreemd lijkt wel alsof er op sommige vragen meerdere (een goed en een fout) antwoorden mogelijk zijn, maar geef de moed nog niet op. :lol:

 

>Kees<

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...