Spring naar bijdragen

"breinbrekers" - Moeilijkheidsgraad 4,5 ster


et1961

Aanbevolen berichten

Weet waar ik zoeken moet, maar voorlopig zou ik wel een flink stuk buitengaats moeten zwemmen en een forse duik nemen om die cache te vinden, toch vreemd lijkt wel alsof er op sommige vragen meerdere (een goed en een fout) antwoorden mogelijk zijn, maar geef de moed nog niet op.   :lol:  

 

>Kees<

Tja Kees, Dat probleem heb ik nou ook.

Toch met redelijke zekerheid a,b en f,g kunnen bepalen, uiterste grenzen liggen dan op 1 minuut.

 

En ben ook niet zo'n goede zwemmer dat ik dat buitenduins in de oude roompot wil gaan proberen.

 

J@S (team Gotcha!)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Hi,

 

Naar aanleiding van de topic Caches moeten zonder prikstok te vinden zijn heb ik gemeend om voor Breinbrekers een duidelijke aanwijzing te geven waar er gegraven dient te worden. Als je er eenmaal in geslaagd bent om de puzzels op te lossen, dan moet je de stash natuurlijk ook kunnen vinden! De aanwijzing bestaat uit een situatie schets die vrij exact de stash positie weergeeft. Dit is de betreffende aanwijzing die op de cache pagina te vinden is; spoiler!!!!

 

SY Etienne :ph34r:

 

met deze spoiler moet ik misschien de 4,5 sterren wel veranderen in 3 sterren ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 3 weeks later...
--------------------------------------------------------------------------------

Appeltje eitje, tijd van 1 uur had ik alle vragen beantwoord.

 

 

harstikke bedankt..... wrijf t nog ff in. <_<

ben al een paar weken bezig ( niet constant natuurlijk)

 

Mad Blakeness

Link naar opmerking
Deel via andere websites

--------------------------------------------------------------------------------

Appeltje eitje, tijd van 1 uur had ik alle vragen beantwoord.

 

 

harstikke bedankt..... wrijf t nog ff in. :unsure:

ben al een paar weken bezig ( niet constant natuurlijk)

 

Mad Blakeness

Hi,

 

Nog ff wachten met juichen.......waarom? -> Wie zegt dat de antwoorden van MegaHeks allemaal goed zijn! :lol: Als ie ze allemaal goed heeft zou ik dat erg knap vinden! Misschien kan MegaHeks vertellen wat z'n IQ is? En eigenlijk zou ik hem willen vragen om de antwoorden te mailen................dan maak ik zijn score op deze topic wel bekend :huh:

 

SY Etienne <_<

Link naar opmerking
Deel via andere websites

He psss et1961,

 

MegaHeks is geen hij maar een zij <_< .

Kijk maar uit of zij verandert je in een pad :unsure: en dan doe zij jouw ogen in haar soep en dat moeten we dan weer tijdens het bbqen opeten :lol:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

En eigenlijk zou ik hem willen vragen om de antwoorden te mailen................dan maak ik zijn score op deze topic wel bekend  :lol:

Mailtje moet intussen hebben

Hi,

 

Gefeliciteerd MegaHeks, je hebt alle antwoorden goed! En dat in slechts 1 uur puzzelen :unsure: gewoon geweldig!

Mijn wel gemeende complimenten hoor. :huh:

 

SY Etienne <_<

Link naar opmerking
Deel via andere websites

He psss et1961,

 

MegaHeks is geen hij maar een zij :lol: .

Kijk maar uit of zij verandert je in een pad  :huh: en dan doe zij jouw ogen in haar soep en dat moeten we dan weer tijdens het bbqen opeten :huh:

Hi,

 

Thanks Barny, toch maar ff -voor de zekerheid- op de website van MegaHeks gekeken.

 

citaat "MegaHeks - Wie ben ik ?

 

Ik ben dus Marielle 35 jaar en partner for live van Chief Joseph , samen zijn wij team Bezemsteel."

 

Tja dat was schrikken..................onbegrijpelijk een vrouw :unsure: , maar niet blond :P

 

 

SY Etienne <_<

Link naar opmerking
Deel via andere websites

en na deze mededelingen heb ik t nog slechter. :lol:

 

nee hoor, feli, megaheks!!!!!

 

ik moet er nog 1. ( tenminste , dat denk ik )

 

ga nu gelijk beginnnen met de laatste want ik hou t haast niet meer.

 

 

haha , wat een lol en leedvermaak om een cache. :ph34r:

 

Groeten

Mad Blakeness

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...