Spring naar bijdragen

RSS-feed


Ruud4d

Aanbevolen berichten

Ik heb laatst ook al gemeld dat ik bepaalde berichten niet binnenkreeg via RSS. Ik heb nu in de gaten dat het hier eigenlijk (voor zover ik nu kan zien) alleen de berichten betreft in het Geodating forum. Ik heb geen filter ingeschakeld in het proggie dat ik gebruik (RSS Reader).

Komt dit bij meer mensen voor? En kan Reintje dit eens nakijken?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Is Toch Een Members Only Forum? Met RSS-Feed Kan Jan En Alleman MeeLezen. Denk Dat Je Daarom Geen Feed Krijgt?

Dat zou best wel eens de reden kunnen zijn. Maar we krijgen al speciale linken voor de RSS-feed om onderscheid te maken tussen gasten, members en donateurs dus ik nam eigenlijk aan dat die link ook het privilege gaf om de feed daarvan wel te ontvangen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dat zou best wel eens de reden kunnen zijn. Maar we krijgen al speciale linken voor de RSS-feed om onderscheid te maken tussen gasten, members en donateurs dus ik nam eigenlijk aan dat die link ook het privilege gaf om de feed daarvan wel te ontvangen.

Goede analyse.

Ik zal er binnenkort even naar kijken. De RSSFeeder is geen eigen brouwsel. Het enige dat ik heb gedaan is er een stukje aan toegevoegd voor het aantal feeds en daarmee ook de verschillende fora.

Als forum member, zou je met de gepersonaliseerde url van de feed 20 berichten moeten zien. Daaronder zouden ook de geodating berichten moeten zitten.

Heb je maar 10 berichten, dan is je link verkeerd.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...