Spring naar bijdragen

Geocaching.com WAP


Aanbevolen berichten

ReizenReizen

Komen ze wel een paar jaar te laat mee. Het apparatuur van tegenwoordig heeft geen WAP meer nodig. Ik log op mijn mobieltje en op mijn PPC gewoon via de standaard browser en via de officiële url gewoon in en kan dan ook alles doen.

Gaat wat langzamer, maar who cares? Ik ben met de PPC 24/7 op GPRS en gebruik zo'n 10 tot 20 Mb per dag. Alles flatfree voor 9.5 euro per maand.

En anders schakel ik bij een Hotspot over op WiFi :rolleyes:

Het is leuk, maar eigenlijk te laat.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik ben met de PPC 24/7 op GPRS en gebruik zo'n 10 tot 20 Mb per dag. Alles flatfree voor 9.5 euro per maand.

 

 

 

bij wie?

T-Mobile. Kost normaal 50 euro per maand, maar vanaf relax 150 is het 9.50 per maand. Komt dus over de 150 minuten abo heen.

 

Web "n" Walk Ik heb daarbij de T-Mobile Vario (Qtek 9100 of Imate K Jam GPRS/WiFi/Bleutooth en uitschuifbaar toetsenbordje).

Verder heb ik nog een SE P 900 met OrangeFree abo. Dat kost iets als 3 euro per Mb. GPRS van T-mobile is sneller dan van Orange....

 

In die flatfree zit dus ook een paar 100 hotspots bij inbegrepen voor WiFi. Alle parkeerplaatsen van McDonalds bijvoorbeeld. Tja en McDonalds is ongeveer de geocacherrestaurant.

Oeps, we zijn nu wel verschrikkelijk off topic. Als daar maar geen mod over gaat "zeuren"

 

Dus daarom weer ontopic door te stellen dat met dit soort abonnementen een wapportal eigenlijk niet meer nodig is om Mb's te sparen. :rolleyes:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...