Spring naar bijdragen

Kaarten bij tocht


mlvdburg

Aanbevolen berichten

ReizenReizen

Bij sommige caches zie je een kaartje van de omgeving, bij de nieuwe meestal niet. Dit is bij mijn caches ook het geval, hoe kan ik deze kaartjes plaatsen of moet reintje dit doen ?

 

 

Nou dat probleem heb ik net zo, ik zad ook net al eens bij mijn !NIEUWE! 7 Ossen te kijken die ik vandaag heb geplaatst.

 

MART3223

bewerkt door mart3223
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bij sommige caches zie je een kaartje van de omgeving, bij de nieuwe meestal niet. Dit is bij mijn caches ook het geval, hoe kan ik deze kaartjes plaatsen of moet reintje dit doen ?

Dat gebeurt automatisch na een aantal dagen. Er staan (als het goed is) wel een aantal linkjes en die werken wel.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bij sommige caches zie je een kaartje van de omgeving, bij de nieuwe meestal niet. Dit is bij mijn caches ook het geval, hoe kan ik deze kaartjes plaatsen of moet reintje dit doen ?

Dat gebeurt automatisch na een aantal dagen. Er staan (als het goed is) wel een aantal linkjes en die werken wel.

 

Ja die staan er wel, maar zo`n kaartje op de eerste pagina hoort er toch wel bij :wine: nouja dan wacht ik ook maar rustig af

 

MART3223

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bij sommige caches zie je een kaartje van de omgeving, bij de nieuwe meestal niet. Dit is bij mijn caches ook het geval, hoe kan ik deze kaartjes plaatsen of moet reintje dit doen ?

Zoals de Roode Loper al zei, dit duurt soms een paar dagen.

En je moet geocaching.com en geocaching.nl niet door elkaar halen. Reintje kan veel, maar hij kan niet in de database van geocaching.com komen :wine: En daar staan wel de caches.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja je hebt gelijk, ze staan er inderdaad nu bij.

 

Nou ik wacht rustig af, trouwens nog een vraag. Is het mogelijk om zelf een LOC file toe te voegen met de waypoints om er eigenlijk een soort route van te maken? Want ik heb net een nieuwe cache met zo`n 4 punten?

 

MART3223

Is wel mogelijk. Gewoon een loc fil zippen en deze op een eigen stukje webspace plaatsen en de link op je cachepagina zetten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Is het mogelijk om zelf een LOC file toe te voegen met de waypoints om er eigenlijk een soort route van te maken?

 

Ja hoor, je zou je loc-file kunnen opslaan op je eigen website en dan een link ernaartoe aanbrengen op je cache-pagina.

 

Oke dank, ga ik dat nog even doen. Toch wel makkelijk voor sommige mensen denk ik.

of typen de meeste mensen het graag zelf in?

 

MART3223

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Is het mogelijk om zelf een LOC file toe te voegen met de waypoints om er eigenlijk een soort route van te maken?

 

Ja hoor, je zou je loc-file kunnen opslaan op je eigen website en dan een link ernaartoe aanbrengen op je cache-pagina.

 

Oke dank, ga ik dat nog even doen. Toch wel makkelijk voor sommige mensen denk ik.

of typen de meeste mensen het graag zelf in?

 

MART3223

 

Nou, zelfs bij 4 intypen loop je de kans dat er een getalletje verkeerd komt te staan. Normaal kun je bij caches de site GPS Coordinate Grabber gebruiken, maar dat wil bij die van jou niet omdat jouw waypoints in een jpg staan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Is het mogelijk om zelf een LOC file toe te voegen met de waypoints om er eigenlijk een soort route van te maken?

 

Ja hoor, je zou je loc-file kunnen opslaan op je eigen website en dan een link ernaartoe aanbrengen op je cache-pagina.

 

Oke dank, ga ik dat nog even doen. Toch wel makkelijk voor sommige mensen denk ik.

of typen de meeste mensen het graag zelf in?

 

MART3223

 

Nou, zelfs bij 4 intypen loop je de kans dat er een getalletje verkeerd komt te staan. Normaal kun je bij caches de site GPS Coordinate Grabber gebruiken, maar dat wil bij die van jou niet omdat jouw waypoints in een jpg staan.

 

 

Wees gerust, morgen maak ik een locje en die zet ik erbij online.

 

Groet, MART3223

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...