Spring naar bijdragen

Wanneer waymarking open?


Team Firefox

Aanbevolen berichten

ReizenReizen

Dit stukje tekst komt uit de FAQ van de waymarking site

 

What happens to all the old locationless caches?

We are inviting all locationless cache owners to transfer their active cache to the new site, provided it fits within the general concept of waymarking. We're giving a 2 month grace period for locationless cache owners to step up and convert their listings. After that it will be open season at Waymarking.com for these category themes. On January 1st, 2006, we will be archiving all locationless cache listings on Geocaching.com. All previous find logs will be preserved.

 

Als de Grace periode op 1 januari eindigt na 2 maanden geduurd te hebben dan start de grace period op 1 november 2005.

 

Kortom waymarking.com moet zowat wel op 1 november open gaan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

]What happens to my stats on Geocaching? Will I lose my find counts?

 

No. As with any listing now, if any are archived you still retain all of your logs and hides.

 

Met andere woorden, alle logs worden bewaard? Jammer. Als ze de locationless en de earthcaches uit hun bestand willen laten verdwijnen en onderbrengen bij een zusterclub, dan moeten ook alle zogenaamde found its van de lijst gevonden caches afgevoerd worden. het zijn immers geen caches.

Huh, voordat de hel losbraakt. Dit is MIJN mening :thumbup:

 

Waymarking.com heeft in ieder geval een zeer hoog McDonaldsgehalte. Tja, McDonalds is daar ook een echte waymark.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hmmm, ff offtopic in dit topic.

 

Dat de earthcaches en de locationlesscaches gaan verhuizen, was al bekend. Maar ik lees net dat het er aan ligt hoe het gaat lopen op waymarking.com, maar dat anders de webcamcaches en ook de virtualcaches zullen gaan verhuizen naar waymarking.com. Dat wat er dan is, blijft grandfathered aanwezig, maar er zullen geen nieuwe bijkomen.

Met andere woorden. geocachen wordt weer zoals het bedoeld was. Het zoeken naar een fysieke cache met minimaal een logboekje erin...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb even een vraagje aan de premiums: weten jullie wanneer waymarking precies voor gewone members open gaat? Ik kan inmiddels wel inloggen, maar kom nog niet verder. Is hier iets over bekend?

 

Nog even op je vraag terugkomend. wanneer het open gaat voor niet premium- en niet chartermembers kan ik nergens vinden. Wat ik wel kan vinden is dat, als het open gaat voor alle accounts van geocaching.com, de premium- en chartermembers wel meer mogelijkheden blijven behouden.

 

 

Will non Premium/Charter Members have access to the site?

 

Yes. For the first month, however, only Premium Members will have access to this forum and the web site. Afterwards all those with geocaching.com accounts will have access to the waymarking site. Everyone will be able to create waymarks, but the creation of waymark categories, some filtering and all voting privileges will be available to Premium Members only.

 

@ALL: [OFFTOPIC}

 

En voordat er weer vragen over komen wat het verschil is tussen een premiummember en een chartermember, een chartermember is iemand van het eerste uur. Dus zij die bijna vanaf dag 1 betalend lid zijn (zoals Team Dauwtrappers :dribble: ). De chartermembers hebben daarvoor als "beloning" de toezegging dat ze nooit meer dan 30 dollar per jaar aan lidsmaatschapsgeld hoeven te betalen. ;) That's all.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@ALL: [OFFTOPIC}

 

En voordat er weer vragen over komen wat het verschil is tussen een premiummember en een chartermember, een chartermember is iemand van het eerste uur. Dus zij die bijna vanaf dag 1 betalend lid zijn (zoals Team Dauwtrappers  :dribble: ).  De chartermembers hebben daarvoor als "beloning" de toezegging dat ze nooit meer dan 30 dollar per jaar aan lidsmaatschapsgeld hoeven te betalen.  ;)  That's all.

 

Dat laatste geldt nu trouwens voor iedereen die jaarlijks zijn premiummembership verlengd. Vanaf de eerste start blijft de jaarlijkse bijdrage hetzelfde. Nu is die 30 dollartjes, dus....

 

Jan

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Als de Grace periode op 1 januari eindigt na 2 maanden geduurd te hebben dan start de grace period op 1 november 2005.

 

Kortom waymarking.com moet zowat wel op 1 november open gaan.

 

Ik denk dat mijn vraag voorlopig wel beantwoord is ;) Het 'couple of weeks' staat er al een paar weken op, dus zou de datum van 1 november aardig kunnen kloppen!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dat laatste geldt nu trouwens voor iedereen die jaarlijks zijn premiummembership verlengd.  Vanaf de eerste start blijft de jaarlijkse bijdrage hetzelfde. Nu is die 30 dollartjes, dus....

 

Nee, jij bedoelt dat het al een paar jaar niet verhoogd is. Dat is iets anders ;) Maar ik moet nog zien dat met alle veranderingen die ze doorvoeren er in de de toekomst geen verhoging gaat komen.

En who cares? Toen ik daar lid werd wist ik dat niet eens en dat was ook geen reden om lid te worden. Alhoewel voor een flink aantal Charters het wel de reden is om hun abo niet op te zeggen. Als ze namelijk spijtoptant zijn dan is de "tiel" verloren.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

The following is a list of some of the Premium Member features available today. In the future we will be working to bring you newer and better features, yet you will always be locked in at the current rate as long as you continue to renew.

 

Bovenstaande opmerking op de aanmeld pagina voor Premium member is eigenlijk waarop ik mij baseer in dit geval.

 

Jan

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...